حجت الاسلام سید لطف اله سپهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگر جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی، فرهنگی و شبیخون های فرهنگی نبود امروز نظام جمهوری اسلامی از بزرگترین نظام های اقتصادی، علمی و فرهنگی جهان بود اما با این وجود نیز پیشرفت های زیادی کرده است.
وی افزود: با توجه به مفاهیم قانون اساسی و تاکید امام خمینی (ره) مبنی بر توسعه خدمات عمومی از قبیل آموزش و پرورش، بهداشت ، راه، برق، آب و مخابرات و دیگر رفاهیات عمومی کشور به صورت جهادی در سطح کشورتحولات بزرگی صورت گرفته است چون پیش از پیروزی جمهوری اسلامی، بیش از 80 درصد روستاها فاقد امکانات رفاهی و بیشتر از60 تا 70 درصد شهرستان ها بزرگ فاقد واحدهای آموزشی دانشگاهی بود.
حجت الاسلام سپهر ادامه داد: دستاوردهای نظام برای عامه مردم و به تعبیر امام خمینی(ره) برای زاغه نشینان و روستائیان بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با وجود این آهنگ خدمات رسانی و این مفاهیم عالیه دینی در قانون اساسی و با مقبولیت امام راحل(ره) در بین مردم ایران و مسلمانان جهان، دشمنان قسم خورده اسلام جنگ ناخواسته و تحمیلی را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند و وقفه درآهنگ خدمات رسانی و توسعه شهری و روستایی و تحولات درمانی و فرهنگی ایجاد شد.
وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی و تحریم های دشمنان اسلام در طول عمر حدود 40 ساله جمهوری اسلامی مانند وقفه و تحریم هایی بود که در صدر اسلام ایجاد شد.
حجت الاسلام سپهر بیان کرد: جمهوری اسلامی از نظر محتوا، خدمات و توسعه امکانات رفاهی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته موفقیت های زیادی کسب کرده و تاثیرات آن را امروز در جهان شاهد هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: هرجا حرکت عدالت خواهی مردم در مقابل ظلم و طاغوت باشد الگوگیری و تاثیر پذیری از نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: 12 فروردین ماه سالروز رستاخیز سیاسی ملت ایران در لبیک گویی به فراخوان امام خمینی(ره) و تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی ایران در مقابل ظلم و طاغوت بود و رای آری بیش از 98 درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی از مهمترین عباداتی بود که ملت ایران انجام داد.
3004 /6037
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.