به گزارش ایرنا عصر روز جمعه تیم استقلال خوزستان در هفته 25 رقابت های لیگ برتر، در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در نهایت با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
در این دیدار وحید شیخ ویسی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، آرش افشین، علی اصغر عاشوری، مصطفی ماهی و یونس دلفی ترکیب تیم استقلال خوزستان را در این بازی تشکیل می دادند.
این بازی از سوی مسولان باشگاه استقلال خوزستان رایگان اعلام شده بود اما تنها یک هزار نفر به تماشای این بازی به ورزشگاه آمدند.
مهدی مومنی، آلویس نانگ، ابوالفضل علایی، فرشاد سالاروند و سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان به دلیل محرومیت از جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند.
در دقیقه 23 این دیدار مصطفی ماهی بازیکن استقلال خوزستان بر اثر اشتباه فردی دروازه تیمش را باز کرد و حریف را به پیش انداخت و این نتیجه تا پایان نیمه اول بازی باقی ماند.
در نیمه دوم بازی آبی های خوزستان که بازی را واگذار کرده بودند توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 58 گل تساوی بخش بازی را به ثمر رساندند.
در این بازی عقیل کعبی و آرش افشین از تیم استقلال خوزستان و مهدی حسینی از تیم ذوب آهن اصفهان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
تیم استقلال خوزستان با احتساب یک امتیاز این بازی 33 امتیازی شد و همچنان در پله ششم جدول باقی ماند همچنین تیم ذوب آهن اصفهان نیز 35 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.
6068
خبرنگار :پارساشاکری ** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.