به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی اظهار کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها تاکید کرده اند که بر خلاف جو سازی علیه نسل امروز، نسل جوان امروزی اگر بهتر از نسل جوان دوران دفاع مقدس نباشد اما همانند آن نسل، پویا و جهادگر است و نسل امروزی را می توان جزو رویش های انقلاب برشمرد که حاصل برکت و خون شهداست.
وی افزود: باید به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر کرد و معنویت این مکان های مقدس را از نزدیک حس کرد.
حجت الاسلام تویسرکانی بیان کرد: با خواندن و گفتن، نمی توان معنویت راهیان نور را حس کرد و نیاز است نسل های امروزی در این مکان های مقدس قدم بگذارند تا واقعیت و حقیقت نورانی شهدا را درک کنند.
وی با اشاره به اینکه امسال اقدمات خوبی در راهیان نور صورت گرفته و حضور زائران نسبت به پارسال رشد قابل توجهی داشته ادامه داد: فعالیت های خوبی در زمینه تربیت راویان دفاع مقدس، حضور مبلغان راهیان نور،خادم الشهدا و مدیران کاروان ها در مناطق عملیاتی صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه خادم و خاک پای شهدا هستیم و آرزوی قبلی همه ما، محشور شدن با شهداست، اضافه کرد: شهدا مسیر زندگی خود را به خوبی پیدا کردند و قدم در مسیری نهادند که به سالارشهیدان(ع) ختم می شود.
به گزارش ایرنا 30 یادمان دوران دفاع مقدس خوزستان در طول سال به ویژه ایام نوروز پذیرای کاروان های راهیان نور و اقشار مختلف مردم است.
شلمچه، طلائیه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، یادمان شهدای هور، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان های دفاع مقدس در خوزستان هستند که در طول سال به ویژه ایام نوروز مورد بازدید و زیارت کاروان های راهیان نور و مردم قرار می گیرند.
3004 /6037
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.