به گزارش ایرنا، حسن استکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تیم استقلال خوزستان اظهار کرد: پس از تعطیلات عید تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و سعی کردیم از وقفه به وجود آمده در لیگ به بهترین نحو استفاده کنیم.
مربی تیم ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه پس از بازی با بنیادکار به لحاظ روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار داریم اظهارکرد:هر چند که به خوبی می دانیم در برابر چه تیمی می خواهیم به میدان برویم.
وی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و باید در مقابل این تیم کم اشتباه ظاهر شویم افزود: امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و تماشاگران لذت ببرند.
استکی از حضور نداشتن قاسم حدادی فر هافبک تیمش به دلیل مصدومیت خبر داد و گفت: قاسم حدادی فر در بازی با سپاهان از ناحیه زانو آسیب دید و تا دو هفته دیگر آماده بازی می شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه برای این دیدار بازیکن محرومی نداریم و با تمام قوا به مصاف استقلال خوزستان می رویم؛ هرچند که حریف در خانه خود بازی می کند اما ما برای برد وارد میدان می شویم.
استکی گفت: در ابتدای فصل اگر چه با حضور گل محمدی نتایج خوبی کسب کردیم اما وی به دلیل مسائل شخصی از ادامه کار انصراف داد همچنین حضور بازیکنان ما در رده های مختلف تیم ملی و مصدومیت قاسم حدادی فر مزید بر علت شدند که در این فصل فراز و نشیب زیادی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه هر تیمی ممکن است زیر فشار دچار افت و خیز شود که طبیعی است افزود: ما در بسیاری از بازی ها بر روی اشتباهات فردی نتایج را واگذار می کردیم و بازیکنان ما قدری تمرکز لازم را در زمین نداشتند که خوشبختانه در هفته های اخیر شرایط بازگشته و انگیزه بالایی داریم.
مربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته زیر فشار مسابقات مختلف از جمله لیگ، جام حذفی و جام باشگاه های آسیا بوده ایم و بعضی بازیکنان ملی پوش خود را به دلیل حضور در تمرینات تیم های ملی در اختیار نداشتیم و این مسایل باعث شد که تیم ما افت نامحسوسی داشته باشد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته 25 رقابت های لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
6068/ 6037
خبرنگار :پارسا شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.