به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی افزود: این وضعیت نشان دهنده عزم فرماندهی انتظامی خوزستان در عملی کردن شعار پلیس در سال 96 آرامش و نشاط بهاری با قانون مندی و نظم اجتماعی است.
وی با اشاره به مضاعف بودن گشت های انتظامی بر آمادگی صد در صدی پلیس در طرح های نوروزی تاکید کرد و گفت: فرماندهی انتظامی خوزستان در طرح های نوروزی تا پایان تعطیلات، آماده خدمت رسانی به مردم، مسافران نوروزی و راهیان نور است.
سرهنگ صالحی هدف از اجرای طرح نوروزی پلیس را تامین ایمنی سفر، پیشگیری از وقوع جرائم به ویژه سرقت، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ، تسهیل امور ترافیکی و روان سازی ترافیک و ایمنی سفر، انتظام بخشی عبور و مرور، کاهش تصادف و افزایش ایمنی تردد در جاده ها عنوان کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با حضور تیم های گشتی محسوس و نامحسوس و استقرار نیروها در مناطق حادثه خیز و همکاری تنگاتنگ و تعامل هدفمند سازمان های امداد و نجات جاده ای، پوشش مناسب خبری و اطلاع رسانی مناسب وضعیت محورها از طریق صدا و سیمای استان و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان، شاهد کاهش حوادث جاده ی باشیم.
وی اضافه کرد: تمهیدات ترافیکی با همکاری نهادهای مربوطه اندیشیده شده و ایستگاه های پلیس در تفرجگاه ها و اماکن پر تردد برای ایجاد امنیت و خدمت رسانی مطلوب به مردم و مسافران نوروزی مستقر و در تمام ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات هستند.
وی گفت: رانندگان توصیه های پلیس را جدی بگیرند و هنگام رانندگی نکات ایمنی سفر را رعایت کنند و مسافران نوروزی بهتر است مکان های استقرار ایستگاه های پلیس را برای استراحت و اسکان انتخاب کنند.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ازمردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با سامانه فوریت های پلیسی110 تماس بگیرید، و همچنین نظرات ، انتقادات ، پیشنهادات خود را با پلیس خوزستان به صورت شبانه روزی با سامانه دفتر نظارت همگانی 197 در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا بنابر اعلام فرمانده انتظامی خوزستان شعار امسال پلیس در ایام نوروز ' آرامش بهاری، قانون مندی و نظم اجتماعی' است و نیروی انتظامی در 184 نقطه خوزستان، کانکس‌ خدمت رسان به مردم قرار داده و در همه ورودی‌های شهرها و مناطق سیاحتی و زیارتی نیز نیروی انتظامی حضور چشمگیر دارند.
3004 /6037
خبرنگار: خاطره غفاری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.