عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان باید همه هزینه‌های مازاد بنزین 1035 تومانی را به مردم هندیجان برگرداند. اگر پخش حق مردم را ندهد برخورد قانونی می‌کنیم

به گزارش ایلنا از خوزستان، علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندر امام در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در هندیجان، اظهار داشت: هندیجان ظرفیت و بستر تولیدات زیادی به شکل بالقوه دارد و باید این ظرفیت‌ها عملیاتی شوند. این شهرستان افراد بیکار زیادی نیز دارد.

وی افزود: در هندیجان باید با راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی که ظرفیت آن در این شهرستان موجود است، بتوانیم اشتغال این منطقه را پویاتر کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مبلغ 35 تومان که مازاد بر بنزین 1000 تومانی برخلاف مصوبات قانونی از مردم و صیادان هندیجانی اخذ می‌شد؛ که بنده در جلسه شورای اداری هندیجان متذکر و خبرگزاری شما (ایلنا) منتشر کرده، باید به مردم هندیجان برگشت داده شود.

وی گفت: ما اثبات کردیم که مبلغ 35 تومان مازاد بر قیمت مصوب؛ غیر قانونی بوده و باید منتفی شود و این مهم با همکاری رسانه‌ها بخصوص شما لغو شد.

گلمرادی عنوان کرد: سال‌های سال است که از صیادان محروم و زحمت‌کش هندیجان مبلغ 35 تومان مازاد بر بنزین مصوب 1000 تومانی دریافت می‌شد. الحمدالله این برنامه‌ی غیر قانونی، منتفی شد.

وی افزود: ما در حال حاضر برای وصول مبلغ بالای 1000 تومان که از صیادان و مردم دریافت می‌کردند برنامه داریم و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آبادان باید مبلغ اخذ شده را به شهرستان برگرداند. ما این موضوع را به‌صورت جدی در دستور کارداریم.

گلمرادی بیان کرد: مکاتبات برگشت هزینه مازاد فروش بنزین 1035 تومانی در هندیجان که چند سالی بود اجرا می‌شد در مرحله اول بر عهده فرماندار گذاشته‌ام و فرماندار انشالله با نامه‌نگاری و پیگیری اداری مراحل برگشت هزینه‌های مردم را پیگیری می کند؛ اما اگر از طریق نامه‌نگاری موضوع حل نشد، بنده از مسئولان مافوق، حق مردم را خواهم گرفت.

وی گفت: من از همه مدیران اجرایی شهرستان هندیجان انتظار دارم که باید از بهانه‌های واهی برای ایجاد نکردن تحول در هندیجان بپرهیزند.

گلمرادی عنوان کرد: مسئولان بجای فرار و مطرح کردن بهانه همانند اینکه پول و بودجه نیست خودداری کنند و سعی داشته باشند مشکلات مردم را به‌صورت جهادی حل کنند.

وی افزود: مسئولان از حرف‌های رد گم کردنی خودداری کنند؛ اکثر مسائل بدون نیاز به هیچ‌گونه هزینه‌ای قابل‌حل است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.