امیر سرتیپ کیومرث حیدری سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:کشور ما در شرایط خاصی قرار دارد که هجمه های خاموش و بی صدای فرهنگی دشمن از هر سو، مردم کشورمان به خصوص جوانان را مورد هدف قرار داده است.
امیر سرتیپ حیدری ادامه داد:دشمن دیگر به فکر حمله نظامی نیست زیرا می داند که با حمله نظامی هیچ کاری از پیش نخواهد برد و حمله نظامی، مردم را متحدتر و منسجم ترخواهد کرد.
وی افزود :رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره تاکید دارند که دشمن از طریق جنگ نرم و جنگ روانی با اختلاف افکنی و نا امید کردن جوانان نسبت به آینده درصدد چند دستگی در کشور است اما در این میان یکی از ارکان اصلی فرهنگ کشور که طی سال های گذشته توانسته است دشمنان را در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی ناکام کند الهام گیری از فرهنگ شهادت و ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در قالب راهیان نور است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد:راهیان نور، منبع عظیم فرهنگی است که زوایا و حقایق برجسته دوران دفاع مقدس را برای جوانان روشن می کند .
امیرسرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز اول فروردین ماه 96 از یادمان شهدای دهلاویه بازدید کرد.
دهلاویه روستایی از توابع شهرسوسنگرد مرکز شهرستان دشت آزادگان در شمال غربی اهواز و به فاصلهٔ 55 کیلومتری این شهر قرار گرفته است.
7165/6125 خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد **انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.