مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان دزفول روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این 2 واحد تولیدی در زمینه صنایع تبدیلی فعالیت خواهند کرد افزود:واحد تولید خوراک آبزیان با ظرفیت هفت هزار تن در زمینی به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع ساخته می شود.
علیمردان جعفری افزود:با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال 20 نفر بطور مستقیم فراهم خواهد شد و سرمایه گذار 55 میلیارد ریال برای آن در ابتدا سرمایه گذاری کرده است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال به مرحله بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود:با توجه به اینکه صنایع آبزی پروری در شمال خوزستان در زمینه تولید و پرورش ماهیان سردابی و گرمابی در حال توسعه است لزوم تولید خوراک آبزیان از نیازهای ضروری می باشد که با راه اندازی این واحد تولیدی علاوه بر اشتغال مستقیم موجب رونق و توسعه این خوشه صنعتی خواهد شد ضمن اینکه شهرستان دزفول به دلیل داشتن رودخانه دز و آب مناسب ظرفیت مناسبی برای سرمایه گذاری در زمینه تولید انواع ماهی های پرورشی را خواهد داشت.
جعفری اضافه کرد:واحد تولیدی دیگر نیز در زمینه قند و نبات در دست احداث است که در زمینی به مساحت یک هزار و 800 متر مربع با سرمایه یک بانوی کار آفرین با اعتباری افزون بر 21 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.
وی افزود:با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال برای 30 نفر بطور مستقیم فراهم خواهد شد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.