به گزارش ایرنا سردار حسین اشتری شنبه در بازدید از نوار مرزی شلمچه در گفت و گو با ایرنا افزود:راه ها و محورهای ارتباطی سراسر کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است هرچند که با آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، با افزایش تردد در محورها مواجهیم و تردد و ترافیک سنگین گزارش شده است.
وی اظهار داشت:امیدواریم مردم توصیه های راهور و نیروهای انتظامی را مد نظر داشته باشند تا در تعطیلات نوروزی، خسارات جانی و مالی کمتری نسبت به سال گذشته را شاهد باشیم.
سردار اشتری بیان داشت:هر کجا که همراهی و هماهنگی بیشتری بین پلیس و رانندگان بوده کمترین تلفات جاده ای را داشتیم که امیدواریم مردم با رعایت قوانین و ضوابط رانندگی تعطیلات نوروزی بدون حادثه ای را پشت سر بگذاریم.
فرمانده نیروی انظامی جمهوری سالامی ایران در بخش دیگری از سخنانش، امینت مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور را رضایتبخش و مطلوب ارزیابی کرد و افزود:خدمت رسانی از سوی ناجا به صورت مستمر انجام می شود.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:وضعیت امنیتی سراسر کشور نیز بسیار بالاست و با حضور کاروان های راهیان نور، امنیت و نشاط بیشتر شده است و هیچ مشکل امنیتی نداریم.
وی اظهار داشت:یکی از اقدامات خوب نیروی انتظامی در سالجاری ، هماهنگی با کاروان های راهیان نور و همراهی 60 هزار همیار پلیس بسیجی در کاروان های راهیان نور است تا کمترین خسارات را در این بخش داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ورود به خروج زائران اعتبات عالیات در مرزهای کشور را مطلوب توصیف کرد و بیان داشت:تعداد زیادی از مردم در روزهای تعطیلات از سه مرز شلمچه، چذابه و مهران عازم عراق هستند و شاهد تراکم ورود و خروج زائران ایرانی و عراقی را در این سه مرز هستیم.
وی گفت:هم اکنون به طور متوسط بین 20 تا 30 هزار زائر ایرانی و عراقی از این سه مرز وارد و خارج می شوند که پیش بینی می شود تا در روزهای آینده شاهد افزایش این تعداد باشیم.
سردار حسین اشتری روز جمعه ضمن حضور در آیین اختتامیه جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری حضور یافت.
وی همچنین روز شنبه در شلمچه به جمع کاروان های راهیان نور در شلمچه پیوست.
3015/6125 خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده: سید بهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.