علی اشکانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در تیم ایران بازیکنان جوانی حضور دارند که رقابت های جام جهانی فرصتی برای نشانان دادن توانایی های آنهاست.
وی اظهار داشت:تیم ملی ایران پس از المپیک ریو تغییر و تحولات زیادی داشت و در حال پوست اندازی است و در رقابت های جام جهانی آبادان به دنبال کسب تجربه هستیم.
سرمربی تیم ملی ایران عملکرد این تیم برابر آلمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آلمان تیم خوبی داشت ولی به لحاظ فنی ما بهتر از آنها بودیم.
اشکانی مصدومیت را دلیل باخت قاسم منجزی کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم ایران برابر آلمان دانست و تصریح کرد:منجزی طی دو ماه اخیر با مصدومیت های زیادی مواجه بود و به لحاظ آمادگی شرایط خوبی نداشت.
وی از دیدار تیم های روسیه و ایران در این مسابقات به عنوان فینال زودرس این مسابقات یاد کرد و گفت:روسیه با تیم کامل خود پای به این مسابقات گذاشته و دیدار ما برابر این تیم فینال زودرس مسابقات است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران اظهار داشت:روس ‌ها معمولا به تورنمنت ‌های ایران نمی ‌آیند و جام جهانی آبادان بهترین فرصت است تا تیم ایران نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کند و راه موفقیت برای المپیک 2020 باز شود.
اشکانی افزود:در تیم ملی ایران کشتی گیران جوانی حضور دارند که قادر هستند دست به کارهای بزرگ بزنند و امیدواریم با حمایت تماشاگران خوزستانی عملکرد خوبی در این رقابت ها داشته باشیم.
رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه 26 و 27 اسفند با حضور هشت تیم برتر جهان در سالن کوثر آبادان پیگیری می شود.
ایران در گروه 1 با روسیه، قزاقستان و آلمان همگروه است و در گروه دوم این رقابت ها نیز ترکیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس و اوکراین قرار دارند.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در نخستین دیدار امروز پنجشنبه از ساعت 10:30 دقیقه به مصاف آلمان رفت و این تیم را با نتیجه 7 بر 1 شکست داد.
تیم ملی ایران بعد از ظهر نیز ساعت 18 در دیداری حساس و نفس گیر باید با تیم قدرتمند روسیه روبرو شود.
ملی پوشان فرنگی ایران صبح جمعه در سومین دیدار و از ساعت 10:30 دقیقه مقابل قزاقستان صف آرایی می کنند.
7104/6125 /3015 خبرنگار:مسعود گادار * عدنان جواهری** انتشاردهنده:سید بهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.