به گزارش ایرنا دبیر چهاردهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره سرزمین نور با هدف شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری فعالیت خود را آغاز کرد، گفت:جشنواره رهاورد سرزمین نور در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 12 رشته اصلی و هشت رشته فرعی مجموعا 20 رشته هنری از ابتدای سال 95 تا 15 آذر ماه فراخوان شد.
سیدمحمد یاشار نادری افزود:تا 15 آذرماه سال جاری حدود 29 هزار اثر به دبیرخانه رسید که از این مجموع، 20 هزار و 160 اثر به بخش رقابت وارد شد و آثار در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفت و نزدیک به 120 اثر برگزیده انتخاب شد.
وی در ادامه گفت:این آثار در زمینه خاطره، متن ادبی، دلنوشته، وب سایت، نرم افزار، فضای مجازی، عکس، فیلم نامه، نمایشنامه، نماهنگ و فیلم در بخش های مختلف مستند و انیمیشن و غیره به جشنواره رسیده بود.
نادری اظهار داشت:امسال علاوه بر اعطای جایزه باروت خیس، جایزه بین المللی انصار المستضعفین در نظر گرفته شد که این جایزه به هر مجاهدی که در هر جای جهان برای مستضعفان گامی بردارد اعطا می شود و ' شیخ عیسی احمد قاسم' رهبر شیعیان بحرین مورد تقدیر قرار گرفت.
دبیر چهاردهمین جشنواره رهاورد سرزمین نور همچنین با تشریح دیگر برنامه های جشنواره رهاورد سرزمین نور گفت: برنامه جشنواره رهاورد سرزمین نور تا 28 اسفند در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری ادامه دارد.
آیین های چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور از 22 اسفند آغاز شده و تا 28 اسفند ادامه دارد.
این جشنواره هر شب در سالن شهید جهان آرا اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شده و طی این مدت، از برگزیدگان رشته های مختلف این دوره از جشنواره تجلیل می شود.
جشنواره ملی رهاورد سرزمین نور همه ساله با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور برگزار می شود و زائران راهیان نور می تواند دیده ها و شنیده های خود از سفر به سرزمین نور را در قالب های ادبی و هنری نظیر شعر، داستان، متن ادبی، خاطره، عکس، فیلم و فیلمنامه به این جشنواره ارسال کنند.
7100/6125 خبرنگار:کمیله حجازی ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.