محمدرضا پورکیانی شامگاه شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود:با هماهنگی که از سوی مسولان باشگاه به عمل آمد تماشای دیدار تیم استقلال خوزستان برابر لخویا قطر در هفته سوم از گروه B مسابقات جام قهرمانان آسیا برای هواداران خوزستانی رایگان شد.
وی اظهار داشت:به منظور رفاه حال تماشاگران خوزستانی، تمامی بلیت ‌های این دیدار را خریداری کرده و بر این اساس تماشای این بازی برای آنها رایگان است.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص وضعیت کنونی این تیم گفت:شرایط بازیکنان به لحاظ روحی و جسمی خوب بوده و آماده ارائه یک بازی تماشاگر پسند هستیم.
پورکیانی تصریح کرد: با توجه به اینکه در خانه خود بازی می کنیم انگیزه بازیکنان برای پیروزی در این بازی دوچندان است و می دانیم که 3 امتیاز این بازی راه ما را برای صعود آسان تر می کند پس باید بجنگیم.
وی در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال خوزستان گفت: با توجه به این که استقلال خوزستان زیرپوشش بانک ملی قرار گرفت تا حدودی مشکلات مالی تیم برطرف شد،اگر چه هنوز نیز گریبانگیر مسائل مالی هستیم.
قائ مقام باشگاه استقلال خوزستان عنوان کرد: تلاش می کنیم با پیروزی مقابل لخویا قطر عیدی خوبی به تماشاگران خوزستانی بدهیم.
استقلال خوزستان در هفته سوم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه هفته جاری 24 اسفندماه از ساعت 17 پذیرای تیم لخویا قطر است.
شاگردان سیروس پورموسوی در حال حاضر با 6 امتیاز از مجموع دو بازی در صدر جدول گروه B مسابقات قرار دارند.
نشست خبری پیش از بازی دو تیم استقلال خوزستان و لخویا قطر روز دوشنبه 23 اسفندماه در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
7104/6125 پارسا شاکری ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.