رسول گرمسیری شنبه در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به خوبی می دانیم که کار بسیار دشواری داریم چرا که قدرت های کشتی فرنگی جهان در این رقابت ها حضور دارند و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.
ملی پوش وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی با اشاره به این که ما قطعا روی سکو قرار می گیریم افزود: مسابقات در ایران و آبادان برگزار می شود و به همین دلیل باید برای اول شدن تلاش کنیم.
وی گفت: بیش از 3 ماه است که زیر نظر علی اشکانی در اردو هستیم و در طول این مدت تمرینات بسیار فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه از وضعیت خوبی برخوردار هستم و برای کشتی گرفتن در این مسابقات لحظه شماری می کنم.
گرمسیری به حضور تیم های صاحب نام و کشتی بلد روسیه، ترکیه و آذربایجان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که در این مسابقات هشت تیم برتر دنیا حضور دارند قطعا همه تیم های قدر هستند اما بی شک حریف اصلی ما تیم روسیه است که از کشتی گیران بسیار چقری برخوردار است.
وی ادامه داد: از حریفان روس، ترکیه و آذربایجان خود شناخت کافی را دارم و به هیچ حریفی باج نخواهم داد. راه بسیار سختی برای قهرمانی در پیش داریم اما کشتی فرنگی ایران همیشه ثابت کرده که در کارزار سخت موفق است.
ملی پوش وزن 75 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با بیان این که اردوها تیم ملی در مدت حضور آقای اشکانی به صورت منظم و پرفشار برگزار شد افزود: در حال حاضر در دوران ریکاوری بوده و فشار تمرینات کمتر شده است تا بدن کشتی گیران برای مسابقات آماده باشد.
وی انگیزه کشتی گیران خوزستانی را بیش از سایر ملی پوشان عنوان کرد و گفت: بار و فشار مسابقات بیشتر روی بچه های خوزستانی است زیرا در وطن خود و در مقابل همشهری هایشان بازی می کنند. امیدواریم که شرمنده مردم نشویم.
گرمسیری در پاسخ به این پرسش که حضور سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم کار را برای شما دشوار نخواهد کرد افزود: من و سعید هر دو همشهری و مثل یک برادر هستیم و هر دو نفر ما در مسابقات جام جهانی کشتی خواهیم گرفت لذا فرقی نمی کند که من یا سعید روی تشک برویم.
وی در خصوص برادرش عظیم گرمسیری که به دلیل مصدومیت از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد افزود: از این بابت بسیار ناراحت هستم چرا که دوست داشتم در کنار برادرم در این رقابت ها شرکت کنم و حضور او باعث دلگرمی من بود.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.