به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد امام روز شنبه در آئین جشن ملی محصولات جدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان افزود:در استانی که خاک و زمین مناسب برای کشت هر نوع درختی وجود دارد همه مرم باید برای کاشت درخت و توسعه فضای سبز همت کنند.
وی با بیان اینکه بخشی از مشکلات زیست محیطی در استان خوزستان ناشی از کم توجهی نسبت به توسعه فضای سبز می باشد افزود:در حالیکه توان کاهش عوارض ناشی از آلودگی و ریز گردها در استان وجود دارد باید با برنامه ریزی و فرهنگ سازی مردم را به کاشت درخت و توسعه فضای سبز تشویق کرد.
امام جمعه شوش اظهار کرد:در صورتیکه برای کاهش عوارض ناشی از آلودگی هوا و پدیده ریزگردها در استان خوزستان همت نکنیم ، کوتاهی کرده و آیندگان ما را مواخذه خواهند کرد لذا همه مردم باید در جهاد مقدس کاشت درخت و توسعه فضای سبز مشارکت کنند.
حجت الاسلام امام در ادامه با تجلیل از عملکرد مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان به خاطر عبور از وضعیت نامطلوب گذشته گفت:شرکت پگاه خوزستان با موفقیت توانست از وضعیت نامناسب ناشی از بدهی مالی گذشته عبور کند که جای تقدیر دارد.
وی همچنین به مدیریت و کارکنان شرکت پگاه خوزستان توصیه کرد در حالیکه رقابت در بخش تولید در کشور بالاست نباید به وضعیت فعلی بسنده کرد بلکه باید با اجرای برنامه های جدید ، تولید محصولات متنوع و با کیفیت در بازار شیر و فرآورده های لبنی از رقبا پیش افتاد و این ظرفیت در شرکت پگاه خوزستان با وجود کارکنان متعهد وجود دارد.
مدیر عامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان نیز با تشریح اقدامات انجام شده در این شرکت در راستای حفظ و رعایت مسایل زیست محیطی که به کسب تندیس محیط زیست از سوی پگاه خوزستان منجر شده گفت:رعایت شاخص های زیست محیطی همچنان در صدر فعالیت های این شرکت است.
علی خلیلی افزود: 10 محصول شرکت های پگاه سراسر کشور اخیرا از سوی صنایع شیر ایران به عنوان محصول ملی شناخته شدند که 2 محصول آن تولید پگاه خوزستان می باشد.
وی اظهار کرداین 2 محصول از این پس با رویکرد ملی تولید و وارد بازار سراسر کشور می شوند.
به گزارش ایرنا در این آئین که در هوایی خاک آلود و بارانی برگزار شد تعدادی نهال از جمله 2 اصله نهال به یاد شهید احمد حیاری شهید مدافع حرم و عباس نادری شهید مدافع امنیت شوش به دست امام جمعه این شهرستان غرس شد.
6068
خبرنگار و انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.