محمد رازقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:خط انتقال آب هفت روستای منطقه میان آب بخش شاوور شوش دوشنبه شب در عملیات حفاری پیمانکار شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شکست و این امر موجب افت فشار آب در چند روستا و قطع آب روستای علی ضغیر شد.
وی با بیان اینکه این دومین بار است که خط انتقال آب روستایی از سوی پیمانکار شرکت هفت تپه شکسته می شود اظهار کرد: شکستگی خط انتقال که آب هفت روستای منطقه میان آب شوش را تامین می کند به علت سهل انگاری بوده است با اینحال این حادثه از سوی اداره آب و فاضلاب روستایی در دست پیگیری است.
رئیس اداره آبفار شوش تاکید کرد: خط مذکور که به طول 30 کیلومتر از محل تاسیسات پمپاژ در روستای خمات ، آب مورد نیاز روستاهای منطقه را تامین می کند ، یک خط انتقال بزرگ بوده که به محض تخلیه آن از آب عملیات ترمیم شکستگی آغاز می شود.
رازقی افزود:در پی این حادثه اداره آبفار با بسیج امکانات وارد عمل شده و پیش بینی می شود تا پیش از ظهر روز چهارشنبه آب تمام روستاهای منطقه میان آب برقرار شود.
وی با رد ادعای قطع چهار روزه آب هفت روستای میان آب به دلیل شکستگی خط انتقال اظهار کرد: شکستگی این خط انتقال موجب قطع آب روستای علی ضغیر آخرین روستای زیر پوشش این شبکه شده و آب سایر روستاها با مشکل افت فشار مواجه شد.
رازقی گفت:برای ترمیم شکستگی و با توجه به شدت جریان آب در این شبکه ، ناچار از ساعاتی پیش جریان آب در شبکه قطع شده تا امکان ترمیم شکستگی فراهم شود.
برخی منابع خبری از قطع آب روستاهای سید رحیمه ، میان آب، سید خلف، غزی، سید خشان، سید باقر و علی ضغیر از توابع بخش شاوور به مدت چهار روز خبر دادند.
بخش شاوور با 2 شهر الوان و شاوور و بیش از 120 روستا در شهرستان شوش واقع است.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.