به گزارش ایرنا ' امیر ممبینی و ساسان ابوالعباسی' روز یکشنبه هدف از اقدام خود را حمایت از محیط زیست و اعتراض به بروز ریزگردها در استان اعلام کردند.
امیر ممبینی افزود:انعکاس مشکلات مردم در زمان ریزگردها و مشکلات زیست محیطی نظیر پساب های صنعتی از دغدغه هایی است که در این سفر پیگیر آن هستیم.
وی اظهار داشت:همچنین اعتراض به تردد خودروهای تک سرنشین از دیگر اهداف این اقدام زیست محیطی است.
ممبینی تاکید کرد:هدف از این اقدام، رساندن صدای مردم به وزارت نیرو است که مسئول اصلی سد سازی ها و بحران ریزگردها بوده و در این راه از نمایندگان مجلس و فراکسیون محیط زیست و همچنین سازمان محیط زیست نیز درخواست می‌شود که با فعالان زیست محیطی همراهی کنند.
عضو انجمن زیست پویان رامهرمز در خصوص هدف خود از این اقدام، گفت:دلواپس محیط زیست هستم و به احترام زندگی دیگران با دوچرخه سفر می‌ کنم.
ممبینی تصریح کرد:برای ارتباط نزدیک با شهروندان و احترام به محیط زیست، برای دوری از هیاهوی زندگی و سفر کم هزینه با دوچرخه سفر می ‌کنم.
این فعال محیط زیست گفت:تاکنون با شعار ' سفیر نفس ' و حمایت از رودخانه کارون و اعتراض به انتقال آب از سرشاخه های آن به استان های البرز، تهران، لرستان، مرکزی، فارس، قم و کهکیلویه و بویراحمد با دوچرخه سفر کرده ایم.
7104/3015/6125 خبرنگار:مسعود گادار و عدنان جواهری** انتشار:سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.