حسن بیت سعید شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : بسیار خوشحالم که توانستم برای تیمم گلزنی کنم و خدا را شکر که مزد زحمات بازیکنان به هدر نرفت.
مهاجم گلزن استقلال خوزستان با بیان این که اگر در ضربات آخر دقت لازم را داشتیم می توانستیم گل های بیشتری به حریف بزنیم افزود: این پیروزی را به تمام هواداران خونگرم خوزستانی تقدیم می کنیم.
وی ادامه داد: ماشین سازی تیم بسیار خوبی است و در مقابل ما چیزی برای از دست دادن نداشت آن ها پس از دریافت گل انتحاری بازی می کردند و هر لحظه ممکن بود به ما گل بزنند.
بیت سعید خاطر نشان کرد: تیم ما به لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه است اما صمیمیت، غیرت و تعصبی که بین بازیکنان وجود دارد موجب می شود این مشکلات را در زمین بازی نادیده می گیریم.
مهدی زبیدی دیگر بازیکن استقلال خوزستان عنوان کرد: بازیکنان ما بار دیگر از جان مایه گذاشتند و یک برد شیرین به هواداران و مردم خوزستان تقدیم کردند.
وی افزود: یکی از سخت ترین بازی های خود را انجام دادیم چرا که خستگی سفر در تن بازیکنان بود و زمان کافی برای بازیابی توان و نیروی و استراحت کافی نداشتیم، امروز بسیاری از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم اما جوانان خوزستانی به خوبی جای آن ها را پر کردند.
هافبک تیم استقلال خوزستان گفت: تاکنون نتایج خوبی در لیگ و جام قهرمانان آسیا کسب کردیم و انتظار داریم که مسولان باشگاه دیگر به فکر تیم باشند چرا که از لحاظ پولی روزهای سختی را سپری می کنیم.
تیم استقلال خوزستان با برتری یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز 32 امتیازی شد و در مکان ششم جدول جای گرفت.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.