به گزارش ایرنا فرحدخت گودرزی شنبه در حاشیه همایش استانی آشنایی با رویکردهای نوین در پروژه مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت در تالار اجتماعات ملی حفاری اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروژه مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت به منظور جمع آوری اطلاعات اموال دولتی در اختیار دستگاه های دولتی است که درارتباط مستقیم با برنامه اقتصاد مقاومتی و از پروژه های کلیدی امور اقتصاد و دارایی است.
وی گفت: با تحقق این پروژه دستگاه ها نیز با استفاده از ظرفیت هایی که در اختیار دارند می توانند با استفاده مناسب از اموال دولت در حوزه کاری خود پیشرفت داشته باشند.
معاون اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد و دارایی ابراز امیدواری کرد :دستگاه های اجرایی هر چه بیشتر در جمع آوری اطلاعات اموال با دولت همکاری کنند.
وی افزود: سفرهای استانی به همراه کارگاه های آموزشی برای آشنایی دستگاه های اجرایی با این پروژه در حال انجام است تا کارشناسان و مدیران دستگاه ها هر چه بیشتر با این پروژه آشنا شوند.
گودرزی در ادامه افزود: ضمانت اجرایی های سنگینی برای دستگاه ها به منظور اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.
وی عنوان کرد: این پروژه برنامه ای است که یک بار برای همیشه باید انجام شود و می توان با انجام آن وارد مراحل بعدی برنامه ریزی برای اموال دولت شد و تازمانی که رقم دقیق اموال دولت مشخص نشود، نمی توان برای این اموال دولت هدف گذاری کرد.
معاون اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت اقتصاد و دارایی با بیان اینکه سال آینده پرونده این پروژه باید بسته شود تصریح کرد:
داشتن مسئولیت شخصی در دستگاه های اجرایی به ویژه در سطوح پایین تر یک دستگاه می تواند در جمع آوری اطلاعات دقیق اموال دولت در دستگاه های اجرایی موثر باشد.
وی افزود: دی ماه سال 1394 سامانه سادا (سامانه اموال دستگاه های اجرایی) ابلاغ شد و اسفند ماه همان سال رونمایی شد و سادا از ابتدای سال 1395 به طور رسمی اجرایی شد.
همایش استانی آشنایی با رویکردهای نوین در پروژه مولد سازی و مدیریت دارایی به منظور آشنایی دستگاه های اجرایی با اجرای این پروژه به منظور جمع آوری و اطلاعات اموال دستگاه ها در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد.
پروژه مولد سازی و مدیریت دارایی از 6 برنامه ای است که در بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان برش استانی (برنامه ای که به استان در بحث اقتصاد مقاومتی ابلاغ می شود) به خوزستان اعلام شده است.
این همایش در تمامی استان های کشور در حال برگزاری است که به همراه کارگاه آموزشی است.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.