به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های این هفته نمازجمعه آبادان رد مصلای شهر، رفع اساسی مشکلات اقتصادی کشور و تامین معیشت مردم را خواسته بحق مقام معظم رهبری و مردم از مسئولان عنوان کرد و گفت:سال جاری به روزهای پایانی خود نزدیک شده است و مسئولان باید در خصوص اقدامات خود برای شهروندان توضیح دهند.
وی از شهروندان خواست تا پرسش از مسئولان برای تشریح اقدامات خود را در راستای تحقق شعار ' اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ' را به مطالبه عمومی تبدیل کنند.
وی از اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه درمانگر اقتصاد کشور یاد کرد و گفت:همه مسئولان باید به مردم پاسخ دهند که در سال جاری چه اقدامی برای تحقق این فرمان انجام داده اند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از برخی اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای پیگیری و نظارت بر امور، گفت:وقتی حداقل حقوق دریافتی مدیران 240 میلیون ریال تعیین و مصوب می شود، این مصوبه ثروت اندوزی را در میان مدیران ترویج می دهد.
امام جمعه آبادان با تاکید بر لزوم پاسخگویی مدیران و نمایندگان در روزهای پایانی سال، گفت:هر مدیری بنا به مسئولیت خود برای مردم توضیح دهد که مثلا برای کاهش روند طلاق در کشور یا مهار آسیب های اجتماعی چه اقدامی انجام داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبیین توطئه های دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی گفت:بر اساس نظریات تئوریسین های استکبار، سست کردن پایه های نظام، بدبین کردن شهروندان به نظام، انتشار اخبارساختگی و دروغ علیه نظام در ابعاد وسیع، هجمه عظیم به نهادهای انقلابی، تشدید اختلافات درونی و خدشه دار کردن وحدت و همدلی مردم از این راهبردهاست.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از سخنانش همچنین خرید کالای ایرانی را از مصادیق اقدام و عمل خواند و افزود:با خرید کالای ایرانی که در تولید آن حقوق مصرف کننده و تولید کننده رعایت شده است، چرخ اقتصاد کشور بیش از گذشته می چرخد.
6125 خبرنگار و انتشار دهنده:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.