به گزارش ایرنا حسینعلی امیری شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده شهیدان جمشید و حمید رضا فریدنیان در اهواز اظهارکرد: دیدار با خانواده شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس حداقل وظیفه اسلامی ، انسانی و اخلاقی ما به شمار می رود.
وی افزود: دعای خیرمادران و خانواده های شهدا که فرزندان برومند خود را در دفاع از آرمان های انقلاب و خاک این میهن اسلامی تقدیم کردند، همواره برای مسئولان کشور ارزشمند و روحیه بخش است.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: اگرچه برای مادران این شهدای والا مقام دوری فرزندان بسیار دشوار است اما یاد و خاطره شهدا و خانواده شهدا هیچگاه از ذهن ها فراموش نمی شود.
وی بیان کرد: تداوم راه این شهدای والا مقام همواره سرلوحه کار ما بوده و دیدار با خانواده شهدا و گفت و گو با آن ها می تواند مسئولان نظام را در ادامه این مسیر کمک کند.
امیری تصریح کرد:این نظام به برکت خون این فرزندان رشید اسلام برپاست ه و هیچ گاه آرامش وامنیت کشور بدون این رشادت ها حاصل نمی شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: نه تنها نسل امروزی بلکه نسل های آینده نیز باید یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی داشته و ادامه دهنده راه شهدا باشند.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری شامگاه پنجشنبه به همراه استاندار خوزستان، جمعی از معاونان استاندار، مدیرکل بنیاد شهید استان و شهردار اهواز با خانواده شهیدان جمشید و حمید رضا فریدنیان از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
7152/6002 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.