نعیم سعداوی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لیگ امسال دارای نقاط ضعف و قوت بود اما موضوعی که در لیگ امسال بیشتر به چشم می آید وقفه های زیادی است که شاهد بودیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به این که شرایط به گونه ای است که دو هفته بازی می کنیم و مجدداً لیگ تعطیل می شود افزود: اگر چه بحث تیم ملی و برنامه ریزی فدراسیون در آن جهت بسیار اهمیت دارد اما باشگاه ها انتظار دارند که رقابت ها به شکل منظم برگزار شود.
وی در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ در زمان مناسب تر اشاره کرد و گفت: در آینده باید با یک برنامه ریزی منظم شرایط را به گونه ای رقم زد که نه باشگاه ها متضرر شوند نه تیم ملی آسیب ببیند.
سعداوی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل صبا قم عنوان کرد: صبا از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می برد و در دور برگشت با یارگیری و تقویتی که انجام دادند نتایج خوبی کسب کرده اند، قطعا آن ها تلاش می کنند که از شرایط میزبانی خود حداکثر استفاده را ببرند اگر چه ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم.
وی به محرومیت عبدالله کرمی و بهرام رشیدفرخی و مصدومیت دو گل زن اصلی تیمش اشاره کرد و گفت: به رغم تمام مشکلاتی که داشتیم بسیار خوب و باانگیزه تمرین کردیم و قطعا به فکر کسب 3 امتیاز بازی هستیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: اگر چه در بازی مقابل صبا نمی توانیم از چند بازیکن باسابقه و کلیدی خود استفاده کنیم اما با توجه به جوانان آینده داری که در اختیار داریم و تمرینات منظمی که انجام دادیم می توانیم با دست پر به خانه برگردیم.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به نبود طهماسبی و طالب لو در پست دروازه بان از چه بازیکنی استفاده خواهید کرد افزود: ما سه دروازه بان جوان دیگر داریم که بسته به شرایط بازی از وجود یکی از آن ها استفاده خواهیم کرد، در بازی با صبا سعی خواهیم کرد به جوانان خود بیشتر میدان دهیم چرا که حرف های بسیاری برای گفتن دارند.
وی با بیان این که به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستیم افزود: اختلاف ما با تیم چهارم جدول تنها 5 امتیاز است بنابراین همه اعم از کادر فنی و بازیکنان تیم تا آخرین روز مسابقات تلاش می کنیم تا با نتایج خود روزهای خوبی را برای فولاد رقم بزنیم.
تیم فوتبال فولاد خوزستان که در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در رده نهم جدول جای دارد در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر روز 13 اسفندماه میهمان تیم صبا قم خواهد بود.
6002 خبرنگار:پارسا شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.