به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی دوشنبه در جلسه ستاد اربعین از همه دستگاههای اجرایی خواست برای رفع مشکلات اربعین آتی تلاش کنند.
وی با اشاره به لزوم بهسازی و تعریض جاده عبدالخان به سمت چذابه و تامین آب مورد نیاز موکب های حسینی گفت: درسال گذشته با پیگیری توانستیم بخش عمده ای از مشکلات در روند خدمات رسانی به زائران اربعین در پایانه های مرزی استان را برطرف کنیم اما در برخی از بخش ها همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی افزود: ساماندهی بهتر مواکب و رفع مشکلات آن ها به ویژه تامین آب از مواردی است که باید در اربعین 96 به صورت جدی پیگیری شود.
استاندار خوزستان ادامه داد: اداره راه و شهرسازی استان نیز برای تکمیل جاده های منتهی به چذابه تلاش جدی صورت دهد تا در اربعین 96 برای تردد خودروها با مشکل مواجه نشویم.
وی بیان کرد: در حال حاضر تنها پنج کیلومتر از جاده منتهی به چذابه چهاربانده شده و باید برای 25 کیلومتر باقی مانده اقدامات لازم هرچه سریعتر صورت گیرد.
شریعتی گفت: جاده چذابه از سمت عبدالخان به طول 45 کیلومتر هم باید هر چه سریعتر بهسازی و تعریض شود .
وی ادامه داد: در پایانه مرزی شلمچه هم مشکلاتی در ارائه خدمات بهتر به زائران گزارش شده که از سازمان منطقه آزاد می خواهیم در این زمینه برنامه های لازم را با تشکیل جلسات مستمر در دستور کار قرار دهد.
استاندار خوزستان گفت: در عین حال باید توجه کنیم که در کنار اعزام زائران حسینی در سال 96 ، بحث صادرات در پایانه های مرزی استان در ایام اربعین روال عادی خود را طی کند ، در این زمینه نیز لازم است تمهیدات لازم اندیشیده شود.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.