کیاوش علاسوند شامگاه یکشنبه پس از برد تیمش برابر یاسین پیشرو قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر چند ما پیروز میدان شدیم اما معتقدم حریف بهتر از ما بود و بالاتر از حد خود ظاهر شد.
سرمربی تیم ملی حفاری با اشاره به این که پیش بینی بازی بهتری را از جانب بازیکنانم داشتم افزود: متاسفانه بازیکنان ما برنامه های کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده نکرده و در حد خودشان ظاهر نشدند.
وی با بیان این که یکی از روزهای بد خود را سپری کردیم افزود: ما باید خیلی راحت تر و با تعداد گل بیشتر پیروز میدان می شدیم اما متاسفانه روز بد ما بود.
علاسوند در خصوص تیم یاسین پیشرو قم گفت: حریف تیم جوانی بود و از بازیکنان با انگیزه ای برخوردار بود قطعا اگر روی خوب ما بود آن ها نمی توانستند این تعداد گل به ما بزنند.
وی با بیان این که موقعیت های بسیاری در این بازی داشتیم که از روی بی دقتی بازیکنان یکی پس از دیگری به هدر رفت افزود: امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم نقاط ضعف خود را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری خاطر نشان کرد: خوشبختانه تاکنون با داشته هایمان نتایج خوبی کسب کردیم و در ادامه سعی می کنیم روند صعودی خود را دنبال کنیم.
وی در پایان گفت: در حال حاضر در رده سوم جدول قرار داریم و نسبت به فصل قبل نتیجه بهتری کسب کردیم ما در فصل قبل در انتهای مسابقات پنجم شدیم که در این فصل با تلاش بچه ها تاکنون در جایگاه سوم قرار داریم.
دیدار بین دو تیم ملی حفاری و یاسین پیشرو قم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان نتیجه 5 بر 3 به سود تیم ملی حفاری به پایان رسید.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.