محمد تقی زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مهمترین وظیفه شورای انجمن اولیا و مربیان استان برنامه ریزی برای توسعه و تعمیق آموزش خانواده و افزایش آگاهی اولیا نسبت به وظایف متقابل خانواده و آموزش و پرورش است.
وی افزود: کارگروه های سه گانه آموزشی، پرورشی و بهداشتی و توسعه فعالیت های عمرانی و رفاهی شورای انجمن اولیا و مربیان استان خوزستان در دو سطح منطقه ای و استانی تشکیل شده است.
تقی زاده در مورد وظایف کارگروه توسعه فعالیت های آموزشی گفت: مشارکت فکری در بحث آموزش با شورای انجمن اولیا و مربیان مناطق و مدارس، همکاری برای برگزاری مسابقات علمی و المپیادها، کارگاه های آموزشی و تهیه محتوای الکترونیکی کتب درسی و وبلاگ های آموزشی از جمله وظایف این کارگروه است.
وی توضیح داد: کارگروه توسعه فعالیت های پرورشی و بهداشتی دارد که شامل دو کمیسیون آموزش و مشاور خانواده، و بهداشت و ورزش که هدف اصلی آنها جلب مشارکت اولیا در موضوع های مرتبط است.
تقی زاده شناسایی و جلب مشارکت اولیا در حوزه فعالیت های اقتصادی و رفاهی مدارس را از وظایف کارگروه توسعه فعالیت های عمرانی دانست و اظهار کرد: پیگیری امور حمل و نقل دانش آموزان و ارایه راهکار و نظارت برای بهبود وضعیت موجود از دیگر برنامه های این کارگروه است.
گفتنی است، شورای انجمن مناطق و نواحی پس از تشکیل انجمن مدارس و تعیین روسای انجمن با انتخابات از بین روسای انجمن انتخاب می شوند و شورای انجمن استان نیز پس از برگزاری شورای انجمن مناطق با انتخابات، شورای انجمن استان را تشکیل می دهد.
7158/6002
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.