عبدالمحمد جرجانی روز یکشنبه به ایرنا افزود:با توجه به اینکه بیشترین بار ظرفیت پذیرش میهمانان نوروزی بر دوش آموزش و پرورش می باشد از دستگاه های اجرایی انتظار می رود در آماده سازی مدارس همکاری کنند.
وی افزود:امسال برای اولین بار کلیه مسئولان شهری از جمله نیروی انتظامی،شهرداری ،فرمانداری و دیگر ارگان های مسئول در نشست های ستاد نوروزی ویژه اسکان میهمانان نوروزی دزفول دعوت شدند تا بتوانیم با همکاری این ارگان ها بهترین خدمات را به میهمانان نوروزی ارائه کنیم.
جرجانی افزود:حفاظت و تامین امنیت مدارس و کمپ های نوروزی یکی از ضرورت های ستاد نوروزی می باشد که باید با همکاری نیروی انتظامی محقق شود ضمن اینکه باید به صورت ویژه به وضعیت بهداشتی مدارس تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی پرداخته شود.
وی از هنرمندان و صنعتگران دزفول خواست با برپایی غرفه و ارائه صنایع دستی در محل کمپ و استقرار میهمانان نوروزی ، صنایع دستی دزفول را به مسافران نوروزی معرفی کنند.
پارسال 55 هزار مسافر نوروزی در قالب 6 هزار و 607 خانوار در ستاد فرهنگیان دزفول ثبت شده و اسکان یافتند که از این تعداد 205 خانوار غیرفرهنگی،پنج هزار و 780 خانوار فرهنگی و 624 خانوار نیز کارمند دولت بودند که این آمار بدون احتساب اردوگاه ها و خانه معلم می باشد .
شهرستان دزفول با جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوان در ایام نوروز پذیرای میهمانان نوروزی بی شماری از اقصی نقاط کشور می باشد.
در سالهای اخیر شاهد سفر گردشگران خارجی نیز به این شهرستان بوده ایم.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.