سید حسین مرعشیان روز شنبه در در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قطعا میزبانی مسابقات جام جهانی کار آسانی نیست و لازم است استاندار خوزستان حمایت جدی از این مسابقات انجام دهد.
رییس هیات کشتی خوزستان به حضور 8 تیم برتر دنیا در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی اشاره کرد و افزود: با توجه به میزبانی شایسته استان در مسابقات باشگاه های جهان با تصمیم فدراسیون این بار میزبانی مسابقات جام جهانی به خوزستان داده شد.
وی ادامه داد: بی شک نوع مسابقات جام جهانی به دلیل حضور 8 تیم برتر دنیا با رقابت های باشگاه های جهان متفاوت است لذا نیاز به یک همت همه جانبه از سوی مسولان استان است.
مرعشیان عنوان کرد: تاکنون کارها به خوبی انجام شده و امیدواریم هر جا که به مشکل برخورد کنیم استاندار ورود نماید و از هیات کشتی حمایت ویژه نماید.
وی خاطر نشان کرد: طی جلساتی که با مدیرکل جدید ورزش و جوانان و مسئولین منطقه آزاد اروند داشتیم قرار شد که حمایت کامل و کافی برای برگزاری این رویداد بزرگ صورت پذیرد.
رییس هیات کشتی خوزستان در خصوص حضور تیم ملی ایران در این مسابقات گفت: با توجه به‌ جوان بودن کشتی گیران تیم ملی ایران، نباید انتظار قهرمانی از این تیم داشت ولی از قرار گرفتن بر روی سکو ناامید نیستم.
وی به حضور 3 یا 4 کشتی گیر خوزستانی در ترکیب تیم ملی اشاره کرد و گفت: خوزستان قطب کشتی فرنگی کشور بوده و طبیعتا در اکثر مسابقات جهانی و آسیایی نفرات زیادی در تیم ملی دارد و امیدواریم بچه های خوزستانی حاضر در این رقابت ها نتایج قابل قبولی کسب کنند.
مرعشیان با اشاره به این که تیم روسیه با ترکیب اصلی و المپیکی خود در این مسابقات شرکت خواهد کرد، افزود: این موضوع نشان از سطح بالای مسابقات است که امیدوارم میزبانی شایسته ای در خور شان خوزستان داشته باشیم.
مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با حضور 8 تیم برتر دنیا در روزهای 26 و 27 اسفندماه (16 و17 مارس) به میزبانی شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.