همایون قنواتی شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آبادان گفت:تمامی سالن‌های نمایش و مراکزی که برنامه‌های فرهنگی و هنری در آن‌ برگزار می‌شود، شناسایی شده و این اماکن، سال آینده بهسازی و نوسازی می‌شود.
وی اظهار داشت:نیازهای این مراکز به سیستم‌های سرمایشی، گرمایشی، صوتی بررسی شده و تمامی نیازهای مورد نیاز آنها تامین می شود.
قنواتی از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان رسانه ای آگاهی بخش و مورد اطمیمنان مردم و مسئولان یاد کرد و گفت:رسانه ها باید روحیه امید و نشاط را در میان مردم گسترش دهند.

*** نمایشگاه کتاب منطقه آزاد اروند با حضور 570 ناشر دایر می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور 570 ناشر برجسته کشور در منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار داشت:بیش از 45 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
وی اظهار داشت:به‌منظور کمک به دانشجویان و دانش آموزان کتاب‌های آموزشی با 50 درصد تخفیف و سایر کتاب‌ها نیز با 40 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
قنواتی گفت:نمایشگاه کتاب منطقه آزاد اروند از پانزدهم اسفندماه به مدت 6 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
وی دعوت از نویسندگان و اهل‌قلم و برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب را از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.
*** اجرای طرح مطالعاتی کتابسرای منطقه آزاد اروند در سال 96
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند در بخش دیگری از سخنانش همچنین از احداث کتابسرا با نگاه بین‌المللی در این منطقه خبر داد و اظهار داشت:اجرای طرح مطالعاتی کتابسرای منطقه آزاد اروند در سال 1396 آغاز شده و اعتبار قابل توجهی نیز برای اجرای آن در نظر گرفته‌شده است.
وی افزود:در این کتابسرا سالن‌های نقد و بررسی کتاب، سالن مطالعه با تجهیزات روز دنیا و محلی برای برگزاری نمایشگاه‌های کتاب پیش بینی شده است.
7104/3015/6125
خبرنگار:عدنان جواهری ** مسعود گادار ** انتشاردهنده:سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.