سید علی اکبر پورموسوی شنبه در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گرچه تیم الجزیره در بازی اول خود مقابل لخویا با 3 گل تن به شکست داد اما این موضوع برای ما ملاک نیست که بازی آسانی در پیش داشته باشیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که در بازی با الجزیره کار بسیار دشواری خواهیم داشت افزود: امیدواریم با تلاش و تمرکز بیشتر بچه ها با دست پر از امارات برگردیم.
وی ادامه داد: روز پنجشنبه وارد امارات شدیم و تاکنون 3 جلسه تمرین انجام دادیم، همچنین ساعت 19 و 30 دقیقه آخرین تمرین خود را در زمین شماره 3 ورزشگاه الاهلی امارات برگزار می کنیم.
پورموسوی با بیان این که در مقابل الجزیره بازیکن مصدوم و محرومی نداریم افزود: در حال حاضر شرایط جسمی و روحی بازیکنان بسیار خوب بوده و آماده بازی با الجزیره هستیم.
وی در پاسخ به این پرسش که نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می کنید، گفت: قطعا گفتن نتیجه بازی کار بسیار سختی است اما باید بگویم که ما برای برد وارد میدان می شویم در غیر این صورت تلاش می کنیم حداقل یک امتیاز را کسب کنیم.
سرمربی تیم استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: به خوبی می دانیم که تیم الجزیره برای جبران شکست در بازی اول، برابر ما حاضر می شود و سعی می کند از امتیاز میزبانی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کند.
وی بیان کرد: ما در این فصل مشکلات فراوانی داشتیم اما در کل به عنوان نماینده اول کشور سعی می کنیم از فوتبال ایران دفاع کنیم هر چند که تجربه تیم الجزیره به مراتب بیشتر از ما بوده و بازیکنان خارجی سرشناسی دراختیار دارد.
پورموسوی در پایان افزود: همان گونه که در بازی اول به عشق مردم رنج کشیده خوزستان وارد میدان شدیم در این بازی نیز تلاش خواهیم کرد با کسب امتیاز به خانه برگردیم تا باردیگر دل هواداران خوزستانی شاد شود.
تیم استقلال خوزستان در دومین بازی خود در جام قهرمانان آسیا روز 9 اسفندماه به مصاف تیم الجزیره امارات می رود.
در حال حاضر تیم استقلال خوزستان با 3 امتیاز و با تفاضل گل کمتر نسبت به لخویا قطر در پله دوم گروه B مسابقات قرار دارد.
6002 خبرنگار:پارساشاکری **انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.