علی میری شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درحاشیه هفته پایانی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در اهواز اظهار کرد: هفته پایانی این رقابت ها از ان جا که امتیاز تیم ها نزدیک به هم بود با حساسیت بالایی برگزار شد و شاهد رقابت نزدیکی بین وزنه برداران بودیم.
وی افزود: تا هفته پایانی این مسابقات تکلیف تیم قهرمان مشخص نبوده و همین امر جذابیت مسابقات را دوچندان کرده بود.
عضو تیم ملی وزنه برداری کشور و وزنه بردار تیم رعد پدافند ادامه داد: سطح مسابقات از دسته 56 کیلوگرم تا دسته فوق سنگین بسیار بالا بود و در دسته 85 کیلوگرم نیز شاهد رقابت نزدیک وزنه برداران بودیم.
وی بیان کرد: حضور وزنه برداران صاحب نامی چون بهداد سلیمی، کیانوش رستمی و سهراب مرادی جذابیت مسابقات را بیشتر کرده و انگیزه وزنه برداران جوان را برای عملکرد بهتر، بالا برده بود.
میری تصریح کرد: تیم های خوزستان نیز در این رقابت ها حضوری قابل قبول داشتند و تا هفته پایانی جزو تیم های مدعی به شمار می رفتند.
وی بیان کرد: تیم ما در این دوره از رقابت ها با اختلاف کمی نسبت به تیم ذوب آهن به مقام نایب قهرمانی دست یافت و امید است که سال آینده بتوانیم بر سکوی قهرمانی قرار بگیریم.
عضو تیم ملی وزنه برداری کشور ادامه داد: سرمربی تیم ملی پس از المپیک 2016 جوانگرایی را در اولویت کار خود قرار داد که این رویکرد بستر مناسبی برای رشد جوانان با استعداد وزنه برداری کشورایجاد می کند.
وی افزود: تیم ملی در سال آینده 6 رقابت بین المللی را پیش رو دارد که نزدیک ترین آن ها رقابت های آسیایی ترکمنستان و آذربایجان است و امید است با تمرینان خوب و اردوهای مستمر بتوانیم در این رقابت ها حضوری موثر داشته باشیم.
هفته پنجم و نهایی لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور روز های پنجشنبه و جمعه به میزبانی باشگاه شرکت ملی حفاری اهوازدر سالن وزنه برداری اختصاصی این مجموعه (شهید لرکی) برگزار شد و در پایان، تیم ذوب آهن قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و تیم های رعد پدافند و شرکت منطق نفت خیزجنوب دوم و سوم شدند.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضا خبازان**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.