به گزارش ایرنا، عصر پنجشنبه تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان که برای کسب عنوان قهرمانی مقابل تیم گاز تهران صفحه آرایی کرد بازی را به این تیم واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی مسابقات سوپر لیگ سری A بانوان دست یافت.
بانوان بسکتبالیست پالایش نفت آبادان با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات برای اولین در تاریخ بسکتبال بانوان خوزستان نام خود را ثبت کردند.
مسابقات سری A سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور به صورت دوره ای بین چهار تیم پالایش نفت آبادان، کوشا سپهر، گروه بهمن و گاز تهران برگزار شد که در نهایت تیم کوشا سپهر سبلان عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.
تیم پالایش نفت آبادان با وجود این که روز گذشته با نتیجه 79 بر 62 تیم کوشا سپهر سبلان قهرمان فصل قبل شکست داده بود اما در عین ناباوری بازی آخر خود را با نتیجه 64 بر 54 به گاز تهران واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی مسابقات بسنده کرد.
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان در دومین سال حضورش در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور دست به کار بزرگی زد و برای اولین بار عنوان نایب قهرمانی مسابقات را برای خوزستان به ارمغان آورد.
تیم کوشا سپهر سبلان تهران که روز گذشته با اختلاف 17 امتیاز از نماینده خوزستان شکست خورد، با پیروزی مقابل تیم گروه بهمن قهرمان سوپر لیگ A بانوان شد.
در پایان مسابقات سری A سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور تیم های کوشا سپهر سبلان، پالایش نفت آبادان، گاز تهران و گروه بهمن به ترتیب مقام های اول تا چهارم را به خود اختصاص دادند.
6002 خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده:کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.