به گزارش ایرنا عزت الله ابراهیمی پنجشنبه در حاشیه رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کونگ فو در جمع خبرنگاران افزود: توجه به فرهنگ در ورزش یک اصل اساسی برای ورزشکاران است و ورزشکارانی که عنوان قهرمانی را در هر رشته ورزشی کسب می کنند باید منش واخلاق قهرمانی را مورد توجه قرار دهند.
دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر مشارکت مردم در عرصه ورزش همگانی گفت: در حوزه ورزش باید همیشه به رده های پایه و مختلف سنی توجه داشت و با این نگرش فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی تنها فدراسیونی در کشور است که توسعه ورزش و رزمهای ایرانی را دنبال می کند.
ابراهیمی با اشاره به فعالیت 22 سبک هنرهای رزمی در فدراسیون کونگ ‌فو و جایگاه خوب این رشته در سطح آسیا و جهان افزود: هنوز موفق به ثبت رشته‌ رزمی در کنفدراسیون بین ‎المللی نشده ‌ایم
وی با تاکید برلزوم توسعه توان علمی و عملی ملی ‌پوشان در مسابقات ملی و بین ‌المللی اظهار داشت: ثبت رشته ‌ای رزمی با نام ایران در کنفدراسیون بین ‌المللی می‌ تواند رزم ملی کشور و فرهنگ غنی ایرانی را به جهان معرفی کند.
دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رویکرد مناسب این فدارسیون به رده های سنی پایین گفت: در دو سال اخیر با برگزاری مسابقات مختلف در رده های سنی به دنبال شناسایی وکشف استعدادها هستیم و سایر استان های کشور در این مقوله همکاری های خوبی داشته اند.
ابراهیمی با اشاره به رقابت های قهرمانی کشور در آبادان گفت: این رقابت ها در روز نخست با استقبال خوبی انجام شد و از سطح بسیار بالایی نیز برخوردار بود.
وی افزود: نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند تا در سایر مسابقات بین المللی شرکت کنند.
رقابت های قهرمانی و انتخابی تیم ملی کونگ فو کشور از امروز با حضور 250 ورزشکار در قالب 28 تیم به میزبانی آبادان آغاز شد.
7104/6002
خبرنگار: مسعود گادار**انتشاردهنده: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.