افشین حیدری چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : فصل گذشته پس از این که استقلال خوزستان قهرمان لیگ شد بانک ملی اعلام کرد که همچنان به عنوان اسپانسر در کنار باشگاه خواهد بود اما در این فصل شواهد حاکی از چیز دیگری شد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان روند کند واگذاری شرکت گروه ملی به بانک ملی را عاملی دیگر برای مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان دانست و افزود: بازیکنان تیم علاوه بر قراردادهای امسال، از فصل قبل نیز چهار میلیارد تومان طلب دارند که این موضوع باید هر چه سریعتر از سوی مسولان باشگاه رسیدگی شود.
وی ادامه داد: بدنبال خلف وعده بانک ملی ، استاندار خوزستان با دل و جرات وارد قضیه شد و در چند مقطع به تیم کمک کرد هر چند که این کمک ها مشکل تیم را برطرف نکرد و باید این مشکل به طور ریشه ای برطرف شود.
حیدری با بیان این مدیران باشگاه باید نسبت به قراردادهای بازیکنان متعهد باشند افزود: قطعا وقتی باشگاه بازیکنی را در ابتدای فصل جذب می کند باید نسبت به پرداخت مبلغ قرارداد او متعهد باشد، اکنون دو بازیکن خارجی استقلال خوزستان به دلیل پرداخت نشدن مبلغ قراردادشان شکایت کرده اند که این معضل دیگری برای تیم است.
وی عنوان کرد: مسولان باشگاه در قبال مشکلات تیم باید پاسخگو باشند، بی شک اگر بانک ملی به تعهدات خود عمل کند بدنبال آن بقیه دستگاه ها نیز کمک خواهند کرد، استقلال خوزستان نماینده ایران بوده و حیف است از این تیم حمایت نشود.

تزریق یک میلیارد تومان به باشگاه استقلال خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از تزریق مبلغ یک میلیارد تومان دیگر به باشگاه استقلال خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به این که بازیکنان در معیشت خود با مشکل مواجه هستند مبلغ یک میلیارد تومان از سوی منطقه آزاد اروند جهت حق الزحمه بازیکنان به تیم تزریق می شود.
وی در ادامه گفت: برای حل مسائل مالی باشگاه استقلال خوزستان نامه ای برای مجمع نمایندگان استان نوشتیم تا در جلسه ای با وزیر اقتصاد مشکلات مالی استقلال خوزستان را مطرح کنند اگر چه وزیر اقتصاد به مسولان بانک ملی دستور کتبی داده بود که مشکلات مالی باشگاه را حل کنند.
حیدری گفت: در سال آینده، قبل از شروع فصل با تیم های لیگ برتری در رشته های مختلف جلساتی خواهیم داشت و برنامه ها و نحوه ساماندهی امور هر یک از تیم ها را مورد بررسی قرار می دهیم.
6002خبرنگار : پارسا شاکری **انتشار دهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.