فرامند هاشمی زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شوش افزود:با تخصیص اعتبار و مطالعات انجام شده منطقه ویژه اقتصادی شوش با مشخص شدن نقشه ظرف یک ماه آینده وارد گام اجرایی می شود.
وی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شوش با توجه به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش کشاورزی را جهشی در جهت رونق بخشیدن به فعالیت های اقتصادی و تولیدی با رویکرد اشتغال در منطقه شمال خوزستان بیان کرد.

**پل ناجیان شوش در اولویت پیگیری است
هاشمی زاده همچنین از پیگیری طرح تکمیل پل شهید ناجیان به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم منطقه با تامین اعتبار لازم خبر داد و گفت: پل فعلی با عرض پنج متر جوابگوی بارترافیکی منطقه نبوده ضمن اینکه پل در ایام نوروز و سفر کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی شاهد بار ترافیکی سنگین است.
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان تاکید کرد: تکمیل این پل به عنوان یک اولویت پیگیری می شود تا در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

**طرح توسعه حر دانیال نبی(ع)
هاشمی زاده در خصوص طرح توسعه حرم دانیال نبی(ع) نیز گفت: علاوه بر ترمیم و بهسازی حرم ، استحکام بخشی بنا نیز مورد موافقت قرار گرفته تا این طرح نیز به درستی اجرا شود.

**پل چهار راه شوش
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان با پل چهار راه شوش در مسیر سراسری جاده اندیمشک - شوش - اهواز نیز اشاره کرد و گفت:با تشکیل کمیته کارشناسی بزودی در خصوص احداث این پل تصمیم گیری می شود.
وی در رابطه با پل هوایی نظام مافی شوش نیز گفت:با توجه به اختلاف نظر بین سازمان میراث فرهنگی و دستگاه مجری این پل موضوع در دست بررسی و پیگیری است.

**تصویب طرح جامع شوش
هاشمی زاده با اعلام تصویب طرح جامع و تفضیلی شهر شوش نیز گفت: این طرح با تعامل دستگاه ها و هماهنگی انجام شده به تصویب رسید.
سرپرست امور عمرانی استانداری خوزستان به نشست روز پنجشنبه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان شوش با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی این استان گفت:در این نشست در خصوص طرح هایی که روند اجرای آنها با مشکل مواجه شده بود تصمیم گیری شد.
وی گفت:در این نشست همچنین تعهد هر دستگاه مشخص شده ضمن اینکه با تشکیل دبیرخانه ویژه از سوی فرماندار شوش
تعهدات دستگاه های مختلف که در این نشست مصوب شده پیگیری می شود.
6068
خبرنگار و انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.