به گزارش ایرنا رضا نجاتی سه شنبه در نشست شورای ورزش شوش در سالن اجتماعات فرمانداری با تاکید بر ضرورت توسعه ورزش همگانی افزود: به هر میزان برای ورزش هزینه شود به همان اندازه، هزینه های درمان و آسیب های اجتماعی در جامعه کاهش خواهد یافت.
وی گفت: ورزش یک سرمایه گذاری برای سلامت افراد جامعه می باشد که اگر در بین مردم کم رنگ شود در آینده جامعه با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.
فرماندار شهرستان شوش گفت:فعالیت های ورزشی نباید محدود به هیات های ورزشی باشد بلکه باید تلاش کرد تا تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده ها با ورزش عجین شوند.
وی تصریح کرد: در جامعه ما تا زمانی که در خانواده ها برای ورزش هزینه ای در نظر گرفته نشود توسعه ای در ورزش اتفاق نخواهد افتاد و باید خانواده ها به این نتیجه برسند که فعالیت ورزشی مانند دیگر نیازهای زندگی ضروری است.
نجاتی ضمن تشکر از همکاری شهرداران و شرکت های صنعتی شهرستان شوش در راستای توسعه زیر ساخت های ورزشی گفت: باید فرهنگ همکاری و کمک به ورزش شهرستان در بین مردم و خانواده ها نهادینه شود.
رئیس شورای ورزش شهرستان شوش با اشاره به اینکه یکی از زیرساخت های توسعه هرمنطقه توجه به امر ورزش می باشد گفت: همه کسانی که نسبت به ورزش احساس مسئولیت دارند باید پای کار آمده و در جهت توسعه ورزش شهرستان تلاش کنند.
فرماندار شهرستان شوش همچنین از شرکت کشت وصنعت نیشکر هفت تپه خواست نسبت به تکمیل زمین چمن شهر حر و تجهیز آن با امکانات ورزشی مناسب همچنین چمن کاری زمین های ورزشی سه روستای اطراف این شرکت اقدام کند.
6068

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.