به گزارش ایرنا این دیدار عصر روز شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت نفت با یک گل به برتری رسید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که این هفته ها نتایج مطلوبی را کسب کرده برای پیروزی در این دیدار وارد زمین شد ولی بازی بسته ماشین سازی تبریز اجازه خودنمایی به مهاجمان نفت را نداد.

در حالی که تیم صنعت نفت آبادان تیم برتر میدان بود علی آل کثر مهاجم ماشین سازی تبریز در دقیقه هشت صاحب یک موقعیت جدی شد ولی این موقعیت با خوش اقبالی آبادانی ها راهی به دروازه پیدا نکرد.

تیم صنعت نفت آبادان در ادامه بازی بارها به دروازه ماشین سازی نزدیک شدند ولی هر بار موقعیت ها با بی دقتی مهاجمان این تیم از دست رفت تا بازی در نیمه اول با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

صنعت نفت نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ارسال توپ های بلند صاحب موقعیت شد که دروازه بان ماشین سازی مانع از بازی شدن دروازه این تیم شد.

هر چه از زمان بازی می گذشت تیم فوتبال صنعت نفت فشار را بر دروازه میهمان تبریزی خود افزایش می داد ولی فرصت های گلزنی این تیم به راحتی هدر می رفت و در آن سوی میدان نیز شاگردان رسول خطیبی با ایجاد حلقه دفاعی کار را بر صنعت نفت سخت تر می کرد.

در ادامه تیم صنعت نفت هر چه زد به در بسته خورد تا اینکه میلاد جهانی بازیکن کهنه کار این تیم در ثانیههای پایانی وقت های تلف شده گل این تیم را با شوتی دیدنی به ثمر برساند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب محمد دریس، سید محمد قریشی، مهدی حنفی، عبداله ناصری، عقیل کعبی، مصطفی احمدی، جعفر سلمانی، محمود مطلق‌زاده، میلاد جهانی، مهدی مومنی (۶۹ - طالب ریکانی) و عیسی آل‌کثیر به میدان رفت.

برای تیم ماشین سازی تبریز هم در این بازی علیرضا حیدری، ادواردو دوسانتوس، محمد سهرابی‌نژاد (۷۷ - هادی چهارمیری)، فردین عابدینی (۸۰ - میلاد نوری) ، محمد مسلمی‌پور، احمدرضا زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، بابک مرادی،محمد قادری، سامان نریمان‌جهان و علی آل‌کثیر به میدان رفتند.

حمید حاج‌ملک با کمک‌های مهدی عالیقدر و عسگر محمدی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

قائم اسلامی خواه از تیم ماشین سازی تبریز در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.