احسان حاجی نجف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حسین امیری مربی تیراندازی خوزستان پس از وقفه یک ساله، بار دیگر به عنوان سرمربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان معرفی شد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولان کشور خود را برای مسابقات جام جهانی که اسفند امسال در امارات برگزار می شود، آماده می کند.

قهرمانی ورزشکاران خوزستان در مسابقات پاورلیفتینگ آسیا

وی ادامه داد: مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی آسیا روزهای ۱۷ تا ۲۰ آذر در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد که محسن شهنی فیض در وزن ۸۳ کیلوگرم به نشان طلا دست یافت. این ورزشکار خوزستانی در بخش قهرمان قهرمانان نیز مقام سوم را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه ۴۰۰ ورزشکار از ۲۲ کشور در این رقابت ها حضور داشتند گفت: مهدی مافی غلامی دیگر ورزشکار خوزستان در وزن ۱۲۰ کیلوگرم پس از رقابت با حریفانش به مقام قهرمانی رسید.

صدرنشینی تیم وزنه‌برداری ملی حفاری در لیگ برتر جوانان

وی افزود: هفته دوم لیگ برتر جوانان و بزرگسالان وزنه‌برداری باشگاه‌های کشور ۱۸ و ۱۹ آذر در تالار وزنه‌برداری تهران برگزار شد که در رده سنی جوانان،تیم ملی حفاری اهواز با کسب ۷۶۸ امتیاز همچنان در صدر جدول و تیم مناطق نفتخیز جنوب با کسب ۷۰۴ امتیاز در مکان چهارم قرار دارد.

حاجی نجف با اشاره به اینکه در مسابقات رده سنی جوانان پنج تیم و در مسابقات بزرگسالان ۶ تیم حضور دارند گفت: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم ملی حفاری اهواز با کسب ۷۱۳ امتیاز به مقام سوم رسید همچنین تیم مناطق نفتخیزجنوب با کسب ۶۱۷ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.