به گزارش ایرنا فرزاد کوهیان شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت در ماهشهر بیان کرد: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و کارمان برای برد در این دیدار سخت بود. بازیکنانمان تمرکز لازم را در زمین داشتند و از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را بردند.

وی ادامه داد: تیم پالایش نفت جزو مدعیان چند سال لیگ است و حامی مالی قوی دارد. آنها خیلی خوب بازی کردند اما بچه های ما در ثانیه های پایانی، بازی را به خوبی مدیریت کرده و پیروز شدیم.

سرمربی پتروشیمی گفت: تیم حریف به ویژه در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و همین امر باعث شد که ما نتوانیم بازی همیشگی خود را ارایه دهیم. برخی از بازیکنان حریف عملکرد بسیار خوبی داشتند و مهارشان سخت بود اما در نیمه دوم تلاش بچه ها بیشتر شد و توانستیم با دست پر از میدان خارج شویم.

وی با بیان اینکه از بازیکنانم راضی هستم و معتقدم آنها به خوبی دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کردند افزود: ریتم بازی ما در دقایقی از مسابقه بهم خورد و باعث شد در این دیدار کمی نوسان داشته باشیم. باید در تمریناتمان اشتباهات را برطرف کنیم تا در مسابقات دیگر شاهد نوسان نباشیم.

کوهیان درباره فشردگی مسابقات لیگ نیز گفت: تعداد بازی‌هایی که باید در نیم فصل اول و دوم برگزار شود، نسبت به گذشته بیشتر شده و این امر موجب فشردگی مسابقات شده است ولی اگر قرار است، سال آینده همین تعداد تیم را در لیگ داشته باشیم، فدراسیون باید خلاءهایی ایجاد کند تا تیم ها زمانی را برای ریکاوری داشته باشند.

وی در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل شهرداری گرگان بیان کرد:بازی با شهرداری برای ما بسیار سخت است. آنها در لیگ امسال خیلی خوب کار کردند و ما باید در این هفته با تمریناتی که انجام می دهیم خودمان را آماده یک نبرد سخت کنیم تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

دیدار تیم های بسکتبال پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در ماهشهر در چهارچوب لیگ برتر بستکبال با برتری ۶۹ بر ۶۶ به سود پتروشیمی بندر امام در ماهشهر به پایان رسید.

تیم پتروشیمی هم اکنون با کسب ۲۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.