به گزارش شنبه ایرنا به نقل از مدیریت بحران استانداری خوزستان ، بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان سامانه بارشی از اواخر فردا یکشنبه وارد خوزستان می شود و  تا اواخر روز سه شنبه هفته جاری پایدار است.

در روز یکشنبه بارندگی و رعد و برق و وزش تند بادهای لحظه ای در حوضه های آبریزکرخه، دز، کارون و مارون و اغلب مناطق استان محتمل است و بارش باران در اواخر روز سه شنبه هفته جاری باعث آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب های سطحی، سیلابی شدن مسیل ها خواهد شد.

به همین منظور تمهیدات لازم برای کاهش خسارتهای احتمالی ناشی از باران و رعد و برق و وزش بادهای شدید و سقوط اجسام و شکستن درختان و جلوگیری از تردد در کنار رودخانه ها اتخاذ شود.

تمامی دستگاههای امداد و نجات و فوریتهای پزشکی و فرمانداریهای شهرستانها باید در آماده باش کامل باشند و نسبت به پایداری شبکه های آب و برق  و بازدید و بررسی از مسیرهای تردد و پل ها اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیریت بحران استان نسبت به تردد نکردن مردم در حاشیه مسیل ها، دره ها و نقاط پر خطر و رعایت نکات ایمنی  به منظور جلوگیری از وارد شدن خسارت های احتمالی جانی و مالی در روزهای بارانی ذکر شده در استان هشدار داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.