منوچهر نصیری شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها از روز هجدهم تا ۲۲آذرماه با حضور ۱۲ تیم از سراسر کشور برگزار می شود که ۲ تیم برتر رقابت‌ها جواز حضور در لیگ برتر را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سه تیم از خوزستان در این مسابقات حضور دارند گفت: چندی پیش قرار بود این رقابت ها در اصفهان برگزار شود اما به دلیل نبود شرایط مناسب، برگزاری مسابقات به خوزستان واگذار شد. هیات گلف هندیجان، منطقه آزاد اروند، هیات گلف خرمشهر، هیات گلف اصفهان (سه تیم)، هیات گلف تهران (سه تیم)، هیات گلف لرستان، هیات گلف سیستان و بلوچستان و هیات گلف کرمان تیم های شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

دبیر هیات گلف خوزستان گفت: با توجه به اینکه خوزستان قطب اصلی گلف کشور به شمار می رود، نمایندگان استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت ها برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور به احتمال زیاد اوایل دی ماه امسال برگزار می شود گفت: تیم های ملی حفاری، تاراز مسجدسلیمان و نفت مسجدسلیمان سه نماینده استان در این رقابت ها هستند البته سال گذشته تیم سورتمه اهواز را هم داشتیم که فصل جدید از تهران شرکت می کند.

نصیری در خصوص عملکرد هیات گفت: برای موفقیت در رشته گلف، به ۲ تا سه سال زمان نیاز است، یک سال و چند ماه از آغاز فعالیت هیات جدید می گذرد و تاکنون شاهد عملکرد خوبی در رده های سنی مختلف بودیم. ما نمی توانیم در لیگ تیمداری کنیم اما در مسابقات کشوری رده های سنی مختلف حاضر شدیم و عناوین خوبی کسب کردیم.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان و زیر ۱۸ سال پسران، عنوان قهرمانی کشور به خوزستان تعلق گرفت همچنین در مسابقات انفرادی زیر ۱۸ سال پسران، مقام های اول تا سوم به گلف بازان خوزستانی اختصاص یافت.

دبیر هیات استان افزود: در مسابقات زیر ۱۸ سال دختران چون تیم مناسبی نداشتیم، نتوانستیم تیمداری کنیم. متاسفانه هیات های قبلی در این بخش فعالیت نکردند و ما از این بابت متضرر شدیم. در رده سنی بزرگسالان بانوان تیم استان به مسابقات کشوری اعزام شد که موفق به کسب مقام نشدند.

وی ادامه داد: عملکرد گلف استان تاکنون خوب بوده و فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان از این موضوع رضایت دارند. هزینه رفت و برگشت تیم ها به مسابقات کشوری برعهده هیات است و ما امسال تمام تیم های خود را با پرواز به مسابقات اعزام کردیم.

وی با اشاره به اینکه گلف بازان نوجوان استان در مسابقات استعدادهای برتر کشور یک طلا و سه برنز کسب کردند افزود: در کل تمام تیم‌های ما در رقابت های کشوری عملکرد خوبی داشتند و بسیاری از ورزشکارانمان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند. در حال حاضر تمام بازیکنان تیم ملی زیر ۱۸ سال از خوزستان هستند همچنین از چهار بازیکن ثابت تیم ملی بزرگسال، سه نفر خوزستانی هستند هر چند تلاش می‌کنیم در بخش بانوان عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.