رضا دهدشتی زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اداره کل استاندارد خوزستان  در کنار بررسی عملکرد نازل‌های جایگاه‌های بنزین امسال برای نخستین بارطرح بررسی نازل‌های جایگاه‌های CNG را انجام داد که در این بازرسی نازل های سه جایگاه دراهواز دچار مشکلاتی بودند که خرابی و مشکلات آن‌ها  برطرف شد.

بررسی وضعیت ۲ هزار نازل سوخت در خوزستان

 مدیرکل استاندارد وتحقیقات صنعتی خوزستان ادامه داد: سالانه چهاربار نازل‌های سوخت در سطح استان مورد بررسی قرار می‌گیرند و در کنار ارزیابی ادره کل استاندارد ،شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز این بازرسی را انجام می‌دهد ،امادر مواردی استفاده زیاد از نازلهای سوخت آن‌ها را فرسوده و عملکرد آن‌ها را دچار اختلال می‌کند.

دهدشتی زاده ادامه داد: درصورتی که نازلی دچار مشکل باشد تعمیر و بازسازی می‌شود اما در صورتی که قابل تعمیر نباشد از جایگاه سوخت خارج می‌شود.

صحت سنجی ۱۵۰ باسکول سنگین در خوزستان

مدیر کل استاندارد خوزستان وتحقیقات صنعتی در ادامه با اشاره به وجود۱۵۰ باسکول در استان بیان کرد: سالی یک بار باسکولها در استان صحت‌سنجی می‌شوند تا میزان خطای این باسکولها به حداقل برسد.

وی ادامه داد: در صحت سنجی اوزان سنگین ( باسکول) با مشکلات کمتری مواجه هستیم اما در صحت سنجی ترازوهای سبک همواره با مخالفت اصناف روبرو می‌شویم. 

دهدشتی زاده افزود: به همین منظور در نظر داریم با همکاری فرمانداری شهرستانها با اصنافی که از صحت سنجی ترازوهای خود خودداری می‌کنند برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.