سرپرست فرمانداری ویژه دزفول روز شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: ماموریت بنده طبق اعلام وزارت کشور در شهرستان دزفول همچنان ادامه دارد.

محمد حیدری افزود: با توجه به آغاز بررسی سوابق داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مراجع چهارگانه از فردا دهم آذرماه، در شرایط حساسی قرار داریم لذا نباید با سخنان نسنجیده کانون تنش در شهرستان ایجاد شود.

وی امنیت را خط قرمز نظام دانست و اظهارداشت: انتظار می‌رود افراد سنجیده‌تر سخن بگویند و درصورت رفتن یک مسئول نیز حرمت وی را نگه دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه پیش قضاوت کار درستی نیست، افزود: تفاوت زیادی بین برکناری، استعفا و جابه‌جایی یک مسوول وجود دارد.

وی گفت: فرمانداری ویژه دزفول در ارزیابی عملکردی که توسط وزارت کشور انجام شده در چهار شاخص درجه عالی، در ۲ شاخص درجه خوب و در ۲ شاخص درجه متوسط را کسب کرده است.

حیدری افزود: یکی از شاخص‌های متوسط فرمانداری دزفول مربوط به حوزه عمرانی است که گزارش عملکرد این حوزه به درستی تنظیم و ارسال نشده بود. 

روابط عمومی استانداری خوزستان پنجشنبه گذشته از صدور احکام سرپرستان فرمانداری ویژه دزفول و خرمشهر توسط استاندار خبر داد و قرار بود رضا نجاتی که تا پیش از این سمت مدیرکل امنیتی، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان را برعهده داشته به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه دزفول معرفی و محمد حیدری به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه خرمشهر منصوب شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.