به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در حالی جمعه در خانه به مصاف تیم گل‌گهر رفت که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت تا جایگاه هفتمی خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

تیم فولاد خوزستان پس از سه پیروزی متوالی که آنها را به جمع تیم‌های بالای جدول نزدیک کرده بود، در سه هفته اخیر نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و یک تساوی و دو باخت متوالی متحمل شد ولی پیروزی آنها برابر گل‌گهر شرایط این تیم را بهبود بخشید، در آن سوی میدان شاگردان مجید جلالی که می‌خواستند به روند ناکامی‌هایشان در این فصل پایان دهند با شکست مقابل فولاد همچنان خطر سقوط به لیگ یک را احساس می کنند.

** با وجود اینکه دوازدهمین هفته مسابقات لیگ در ورزشگاه مدرن فولاد برگزار می‌شد اما استقبال اندکی از این بازی شد اگر چه هواداران ۲ تیم با تشویق‌های پی در پی خود تیمشان را حمایت می کردند.

** در این دیدار بیش از هزار هوادار تیم فولاد از نزدیک نظاره گر بازی بودند همچنین تعداد یکصد نفر از هواداران گل‌گهر در ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند. 

** پیش از شروع بازی و هنگام گرم کردن بازیکنان ۲ تیم، تعدادی از هواداران فولادی به دلیل صحبت‌های دیروز جواد نکونام در مورد بازیکنان خوزستانی فولاد که در تیم کم لطفی می‌کنند، اعتراض خود را به کادر فنی اعلام کردند.

** همچنین هواداران تیم فولاد با سر دادن شعار "بی غیرت" علیه برخی از بازیکنان فولاد نیز واکنش منفی نشان دادند. 

** چمن و نور مناسب ورزشگاه فولاد مورد رضایت کادر فنی هر ۲ تیم قرار گرفت. با وجود بارش های اخیر اهواز اما چمن ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

** هواداران تیم گل‌گهر بر خلاف هواداران فولادی از ابتدا تا پایان این دیدار تیم خود را تشویق کردند. در سوی مقابل هواداران فولاد سعید آذری، مدیرعامل این باشگاه را تشویق کردند.

** نصب دوربین های مدار بسته، شماره گذاری صندلی ها، سامانه بلیت فروشی الکترونیکی و نصب گیت های الکترونیکی از جمله مواردی بود که در ورزشگاه شهدای فولاد به خوبی صورت گرفته است.

** درهای ورودی ورزشگاه یک ساعت قبل از شروع بازی باز شد همچنین چهار گیت الکترونیکی در ورودی ورزشگاه نصب شده است که ورود هواداران به ورزشگاه را آسان کرده بود.

** موسی کولیبالی پس از هفته ها حضور، در این دیدار با تصمیم نکونام در ترکیب اصلی قرار نگرفت همچنین عباس بوعذار پس از مدتها برای فولاد پا به توپ شد.

** حضور دوباره مجید جلالی و یوسف وکیا به عنوان مربی و بازیکن پیشین فولاد در اهواز از دیگرحواشی این دیدار بود.

** حسین کعبی مربی تیم فولاد از جایگاه خبرنگاران نظاره‌گر این مسابقه بود. صابر حردانی بازیکن فولاد هنگام ورود به زمین به گرمی از سوی تماشاگران تشویق شد.

** در دقیقه ۸۲ محمد قاسمی نژاد، بازیکن فولاد با برانکارد از زمین خارج شد و جای خودش را به روح‌اله سیف‌الهی داد. هواداران فولاد در پایان نیمه دوم علیه سیف الهی شعار سر دادند. 

** در اتفاقی جالب گوینده ورزشگاه به اشتباه تعداد تماشاگران حاضر روی سکوها را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد این در حالی است که استقبال اندکی از بازی شده بود.

** عدم حضور هواداران فولادی پشت دروازه ها از نکات جالب توجه در این بازی بود.

** پس از پایان بازی هواداران ۲ تیم که از نتیجه بازی به نسبت راضی بودند بازیکنان خود را تشویق کردند.

** تیم فولاد که دومین برد خانگی اش را در این فصل کسب کرد پس از پایان بازی  به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

دیدار تیم های فولاد و گل‌گهر با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. فولادی ها در حال حاضر با کسب ۱۹ امتیاز در مکان پنجم رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.