محمدامین کجباف چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: نقش خوزستان در رونق کشتی فرنگی کشور پررنگ و بی‌بدیل است و تلاش می‌کنیم هر سال کشتی‌گیران مستعدی را به جامعه کشتی کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: ایمان محمدی، فرشاد عیسوند، کرامت عبدولی، امین سوری، عظیم گرمسیری، مهدی هدایی، رسول گرمسیری، آرمان علیزاده عبدولی، نوید پارسایی، میلاد رضانژاد، محمد ناقوسی، حامد عبدولی، پویا دادمرز، مهدی محسن‌نژاد، محمد الیاسی، امین کاویانی‌نژاد و پویا ناصرپور ۱۷ کشتی گیر عنوان دار خوزستانی در میادین مختلف هستند که به طور مستقیم در انتخابی جام تختی شرکت می‌کنند.

دبیر هیات کشتی استان با بیان اینکه مسابقات انتخابی جام تختی، ۲۰ تا ۲۲ آذرماه در خانه کشتی برگزار می شود گفت: همچنین قهرمانی خوزستان در رقابت‌های امسال کشتی فرنگی قهرمانی کشور موجب شد تا این استان، ۱۵ سهمیه جداگانه برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهان پهلوان تختی داشته باشد.

وی گفت: مجموع تلاش جامعه کشتی خوزستان نتایج خوب ورزشکاران در میادین بین‌المللی مختلف و همچنین میزبانی استان از رویدادهای مختلف کشتی بوده است.

کجباف بیان کرد: کشتی خوزستان در سال ۹۷ موفق به کسب ۲۹۰ مدال در رویدادهای مختلف شد که در مقایسه با سال قبل، ۴۷ میدان بیشتر کسب کردیم، کار سختی بود ولی با کمک همه دوستان و زحمات کشتی‌گیران و مربیان سازنده و همچنین روسای هیات‌های شهرستانی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانی این مهم رقم خورد.

دبیر هیات کشتی خوزستان با بیان اینکه اولویتمان رسیدگی بیشتر به هیات‌های شهرستانی است گفت: از ابتدای امسال تاکنون در حد توان خود به هیات‌های شهرستانی کمک کردیم و در حد توان کشتی را در سراسر استان گسترش دادیم همچنین به رده‌های سنی پایه نگاه ویژه‌تری داشتیم.

وی در خصوص نگاه فدراسیون به کشتی خوزستان گفت: رییس فدراسیون نگاه مثبتی به کشتی خوزستان دارد، او کشتی خوزستان را به خوبی می‌شناسد و بی‌شک حمایت دوچندانی از این رشته خواهد داشت. امیدوارم در سال های آینده شاهد رشد کشتی خوزستان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.