به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا پرونده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران در حالی عصر امروز بسته شد که تیم های نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان، شانس صعود به مرحله یک چهارم را داشت اما با پذیرش شکست مقابل پرسپولیس از گردونه‌ی بازی‌ها کنار رفت.

تیم های پرسپولیس و نفت آبادان در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۶:۱۵ امروز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. نفت آبادان با وجود ارایه یک بازی خوبی، در جام حذفی هم مثل لیگ برتر مغلوب سرخپوشان پایتخت شد.

تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل فراتر از حد انتظار ظاهر شده و به عنوان پدیده لیگ خود را مطرح کرده است، در رقابت های جام حذفی نیز نتایج خیره کننده ای کسب کرد و با وجود قرعه ای به نسبت سخت، در نهایت به مرحله بعد صعود کرد.

شاگردان تارتار که در لیگ برتر تاکنون شکستی متحمل نشده اند و با کسب ۱۷ امتیاز در مکان ششم رده بندی قرار دارند، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تیم مدعی شهر خودرو را آن هم در مشهد مغلوب کردند.

تیم شهرداری ماهشهر که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد پس از حضور مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی، نتایج به نسبت خوبی کسب کرد و حضور این تیم در مرحله یک چهارم نهایی نشان از اقتدار فوتبال خوزستان در کشور است.

شاگردان پاشازاده در مرحله یک هشتم نهایی با برتری مقابل تیم استقلال ماهشهر دیگر نماینده خوزستان، همچنان در رقابت های جام حذفی باقی ماند و در مرحله بعد باید با تیم های قدرتمندتری رو به رو شود.

تیم فولاد خوزستان دیگر نماینده خوزستان در این رقابت ها بود که در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل فجرسپاسی مغلوب شد و از صعود به مراحل بالاتر باز ماند.

تیم های نفت مسجدسلیمان، شهرداری ماهشهر، پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، مس کرمان و شاهین شهرداری بوشهر هشت تیم صعودکننده به مرحله یک چهارم نهایی هستند.
۶ تیم لیگ برتری، یک تیم دسته اولی و یک تیم دسته دومی، مجموع هشت تیم صعودکننده را تشکیل می‌دهند که در این مرحله نام ۲ تیم خوزستانی به چشم می خورد که باید دید این تیم ها در مرحله بعد براساس قرعه با چه تیم‌هایی روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.