نعمت الله نجفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:شرایط ذخیره سازی سهمیه سوخت خودروهای عمومی با شخصی متفاوت است به گونه ای که سهمیه بنزین خودروهای شخصی تا ۶ ماه ذخیره سازی می شود و پس از انقضای این زمان ، سهمیه بنزین آبان ماه حذف می‌شود.
وی گفت: در همه کارت سوخت خودروهای شخصی حداکثر تا ۳۶۰لیتر قابل ذخیره سازی است ولی درسهمیه سوخت خودروهای عمومی به صورت استثنایی هفت روزآبان ذخیره سازی شده ولی اگر سهمیه سوخت آذرماه (خودروهای عمومی) استفاده نشود ، حذف می شود.
مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) با اشاره به اینکه هرگونه تغییرات در سهمیه سوخت خودروهای شخصی و عمومی از طریق شرکت متبوع اعلام می شود اظهار داشت: در ۱۰ روزاخیر سهمیه سوخت آژانس های مسافری درون و برون شهری، سرویس های مدارس و تاکسی های اینترنتی تعیین شد تا نگرانی های این دسته از مالکان خودروهای عمومی برطرف شود.

شرایط پایدار در جایگاه های گاز سی ان جی
مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:پس از اجرای طرح مدیریت سوخت ، جایگاه های عرضه گاز سی ان جی در شرایط پایدارتری قرار گرفتند و ۶ جایگاه سی ان جی پس در خوزستان پس از برطرف شدن نواقص وارد عملیات شد.
وی گفت: پس از اجرای طرح مدیریت سوخت ، مصرف سوخت سی ان جی در خوزستان به علت صرفه اقتصادی بهتر در مقایسه با بنزین ، روندی تصاعدی داشته است.

بزرگترین جایگاه عرضه سی ان جی خوزستان دوباره فعال شد
مدیرشرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) گفت:بزرگترین جایگاه عرضه گاز سی ان جی  خوزستان به صورت همزمان ۴۰خودرو گازگیری کنند روز دوشنبه دوباره بازگشایی شد.
نجفی افزود: جایگاه گاز سی ان جی خلیج فارس اهوازچندی پیش بنا به دلایلی تعطیل شده بود که با پیگیری انجام شده این جایگاه که نقش مهمی در تامین نیاز گاز سی ان جی خودروهای سواری و باری کلانشهر اهواز دارد دوباره فعال شد.
وی با اشاره به اینکه این شرکت با همکاری جایگاه داران تلاش می کند هرگونه نقص فنی جایگاه های گاز سی ان جی را برطرف کند افزود:هم اکنون ۷۰جایگاه عرضه گاز سی ان جی در حوزه عملیاتی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) فعال است.
به گزارش ایرنا سهمیه بندی و افزایش نرخ بنزین تحت مدیریت طرح مدیریت سوخت از ۲۴ آبان ماه در کشور کلید خورد ولی پس از آن عوامل آشوب گر و شرور با موج سواری بر مطالبات منطقی مردم سبب ناامنی وبروز اقدام های خشونت بار که به تخریب بخشی از اموال عمومی ، شخصی و تجاری مردم انجامید شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.