مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۲ مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی با مشارکت خیران با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تا مهر سال آینده در کوی مهدیس به بهره برداری می رسد.

علی قربانی در حاشیه نشست بررسی مسایل و مشکلات کوی مهدیس اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد:یکی از مشکلات این منطقه کمبود فضای آموزشی بود که از ماه های گذشته ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از منابع استانی در این منطقه آغاز و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: پیش از این در مهر امسال نخستین مدرسه ۱۲ کلاسه در این منطقه با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید و دیگر مدرسه ۱۲ کلاسه نیز تا بهمن امسال به بهره برداری می رسد. 

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: همچنین با بهره برداری از ۲ مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی در این منطقه تا اندازه زیادی مشکل کمبود فضای آموزشی در این منطقه برطرف می شود.

کلکتور اصلی فاضلاب کوی مهدیس تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود

مدیرعامل آبفا اهواز نیز گفت: لوله گذاری کلکتور اصلی فاضلاب کوی مهدیس ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در ۲ ماه آینده با نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکار این پروژه به پایان می رسد.

بهنام مریدی افزود: در زمینه شبکه آب آشامیدنی نیز هیچ مشکلی در این منطقه وجود ندارد و شهروندان در هر محله ای که برای این منظور مراجعه کنند، خدمات رسانی سریع انجام می شود.

تحولات اساسی تا پایان امسال در کوی مهدیس مشاهده می شود 

شهردار اهواز نیز گفت: از سال های گذشته پروژه های زیادی در کوی مهدیس اجرایی شده و بخشی نیز در حال تکمیل است و انتظار می رود با جدیت مدیریت استان روز به روز شاهد پیشرفت این منطقه باشیم.

موسی شاعری افزود: شهرداری نیز نسبت به خدمت رسانی در این منطقه تعهداتی داشت که سعی داریم در کوتاه ترین زمان آنها را عملی کنیم. 

وی ادامه داد: بخش از پروژه ها وارد مناقصه شده و بخشی دیگر نیز به زودی وارد مناقصه می شود و با مشخص شدن پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه ها آغاز و امید است تا پایان سال تحولات اساسی را در این منطقه شاهد باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.