داوود سلطانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۲ هفته اخیر مسابقات تعطیل بود، تمرینات خوبی داشتیم و امیدواریم در ادامه رقابت‌ها شرایط بهتری برای تیم ما ایجاد شود.

وی ادامه داد: ما روزانه حتی ۲ جلسه تمرین داشتیم و اکنون شرایط خوبی بر تیم ما حاکم است، خوشبختانه بازیکنانمان از اعتماد به نفس خوبی برخوردار بوده و با توجه به شناختی که از سایر تیم ها داریم امیدوارم روز به روز وضعیت ما بهتر شود.

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر واترپلو کشور در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می شود گفت: در دور بعد تیم های اول تا چهارم هر گروه به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت می کنند و در مرحله بعد برنده دیدار تیم های اول و چهارم با برنده دیدار تیم های دوم وسوم گروه مقابل بازی می کنند تا تیم های راه یافته به فینال و رده بندی مشخص شوند.

وی در خصوص آینده تیمش افزود: با توجه به ظرفیت تیم و شناختی که از بچه ها دارم، امیدواریم جزو سه تیم برتر رقابت ها باشیم همچنین تلاش می کنیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد برویم. پس از پایان دور مقدماتی مسابقات لیگ به مدت یک ماه تعطیل می شود که فرصت مناسبی برای آماده سازی تیم است.

سلطانی گفت: با توجه به محدودیت هایی که وزارت نفت برای تیم ما ایجاد کرده، در این فصل مجبور بودیم از بچه های شرکتی بهره ببریم اگرچه چهار بازیکن به ترکیب تیم اضافه کردیم. با توجه به قانون وزارت نفت نیروهای شرکتی ما ۲ شغله محسوب شده و شامل قراردادهای حقوقی وزارت نمی شوند که این موضوع قدری انگیزه بازیکنانمان را کاهش داده است.

وی افزود: ما در دور چهارم که ۱۹ و ۲۰ دی ماه برگزار می شود، میزبان مسابقات هستیم البته با توجه به اینکه شرایط استخر گچساران استاندارد نیست احتمال دارد که ما میزبان مرحله سوم مسابقات باشیم.

به گزارش ایرنا تیم واترپلو نفت امیدیه در گروه دوم با تیم های نفت و گاز گچساران، رعد پدافند و پیشگامان کویر یزد همگروه است، نماینده استان در حال حاضر با کسب ۲ امتیاز در مکان سوم جدول این گروه قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.