فتاح کنعانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: بیست و هفتمین جشنواره کشوری اسب اصیل عرب خالص ایرانی (قهرمانی کشور) از ۲۳ آذرماه امسال به مدت ۲ روز و با حضور اسب‌هایی از سراسر کشور به میزبانی شوشتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نفرات برتر این رقابت ها لوح و جام قهرمانی دریافت می کنند افزود: در این جشنواره شرکت کنندگانی از سراسر کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند و همه تمهیدات لازم برای برگزاری این جشنواره پیش بینی شده است.

کنعانی با اشاره به اینکه شوشتر یکی از قطب‌های پرورش اسب اصیل عرب خالص ایرانی در کشور به شمار می رود گفت: شهرستان شوشتر برای چهارمین بار است که میزبانی برگزاری این مسابقات را برعهده می‌گیرد. سال گذشته این جشنواره در سطح بسیار خوبی برگزار شد و امیدواریم امسال نیز شاهد رقابت جذابی باشیم.

وی با بیان اینکه خوزستان، بیشترین جمعیت اسب اصیل عرب خالص ایرانی را دارد گفت: شرکت کنندگان خوزستانی از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت ها برخوردار هستند اگرچه استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و تهران جزء رقبای اصلی اسب‌های خوزستان به شمار می روند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان افزود: بیش از یکصد شرکت کننده از سراسر کشور برای حضور در این جشنواره پیش بینی شده است و امیدواریم تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.