مهران حسنوند مدیر رسانه باشگاه فولاد خوزستان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم نفت مسجدسلیمان  در یک دیدار تدارکاتی برابر تیم پیکان به میدان می‌رود.

وی افزود: با هماهنگی ۲ باشگاه پیکان و نفت مسجدسلیمان تیم‌های فوتبال این ۲ باشگاه روز پنجشنبه ۲۳ آبان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

حسنوند با بیان اینکه تمرینات تیم پس از سه روز تعطیلی از روز گذشته از سر گرفته شد، گفت: با توجه به تعطیلات لیگ، این بازی در راستای آماده‌سازی تیم و قرار گرفتن در شرایط مسابقات، برگزار می‌شود. 

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به اینکه تاکنون شکستی در لیگ نداشتیم و سعی می کنیم این روند را دنبال کنیم گفت: در هفته یازدهم مسابقات باید به مصاف تیم پرسپولیس برویم و تلاش می‌کنیم از این دیدار امتیاز لازم را کسب کنیم.

به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان در برابر پرسپولیس ۲ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محروم بودن در اختیار ندارد.

همچنین فرزاد حاتمی مهاجم نفتی ها که چند روز پیش به دلیل اعتراض به محل اسکان و امکانات رفاهی باشگاه نفت، اردوی این تیم را ترک کرده بود طی صحبت هایی که با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان داشت، از روز گذشته به تمرینات تیمش اضافه شد. 

تیم نفت مسجدسلیمان فصل گذشته عنوان چهاردهم لیگ را به خود اختصاص داد این تیم در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در مکان هشتم رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.