هماد سامری عصر روز دوشنبه در نشست خبری پس از پیروزی برابر تیم شهرداری قزوین بیان کرد: از تیم شهرداری قزوین شناخت چندانی نداشتیم ولی برای پیروزی در این دیدار برنامه های خاصی را ارایه دادیم.

وی افزود: بازی را خوب آغاز کردیم و به امتیازات خوبی در نیمه اول دست یافتیم و در نیمه دوم بیشتر به کار کردن حرکات تاکتیکی روی آوردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: البته شهرداری قزوین تیم شایسته ای بود و با اینکه تجربه چندانی نداشتند برابر ما در دقایقی بازی خوبی را ارایه دادند.

سامری ادامه داد: پس از اختلاف امتیازی که در بازی ایجاد شد سعی در اداره کردن بازی داشتیم که بازیکنان ما به خوبی این کار را انجام دادند و به پیروزی مهمی در هفته سوم دست یافتیم.

وی افزود: امسال در لیگ برتر کار برای کسب عنوان قهرمانی برای تمامی مدعیان سخت است زیرا چند تیم با جذب نفرات ملی پوش و خارجی رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: ما تنها تیم مدعی قهرمانی هستیم که بازیکن خارجی در اختیار نداریم و بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کرده ایم.

سامری بیان کرد: با چنین شرایطی کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت است و این درحالیست که انتظار از ما در آبادان بسیار بالاست و باید این انتظار را برآورده کنیم.

وی افزود: به دلیل محدود شدن بودجه نتوانستیم بازیکن خارجی و ملی پوش جذب کنیم ولی بازیکنانی جذب شدند که در لیگ برتر حرفی برای گفتن خواهند داشت.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته سوم رقابت های لیگ برتر در آبادان موفق شد با نتیجه ۸۵ بر ۶۲ میهمانش شهرداری قزوین را شکست دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.